När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?
2 ggr detta år, gift?.frun är ointresserad så jag har gett upp
Innan midsommar 2012
Vi har levt med varandra i 20 år.
Hustrun har nästan alltid varit ointresserad av sex.
Det var alltid jag som behövde ta initiativ för att förhoppningsvis tända henne.
Hon började exempelvis mitt i akten prata om att hon ville byta gardiner i sovrummet. Väldigt avtändande.
Jag kämpade under en tid med min potens, men detta ordnade upp sig. Men till vilken nytta när det inte finns ett sexliv med min partner?
Jag har gett upp sedan länge.
Låg?
Jag fick en avsugning igår av min partner, men jag låg inte utan stod upp. Helt underbart! Hon verkar ha fått någon sommar-issue. Insisterar på en till idag.
På gånger på förmiddagen å hoppas på fler gånger ikväll
På gånger på förmiddagen å hoppas på fler gånger ikväll
Nu vill jag ligga. Helst med en kvinna.
Nyss. Och dessförinnan när jag o frugan gick o la oss igår. Ovanligt för oss, annars vill hon max en gång i veckan i bästa fall.
Nu andra gången behövde vi prova olika ställningar o vinklar för hon var öm sedan igår. Men det var hon som tog initiativet imorse 😍 Vi hittade en grymt het ställning som funkade. Hon kom vaginalt nu igen och som vanligt (ja jag är stolt och glad, hoppas ok med alla surkärringar här?), men jag kom inte själv och det är helt ok. Det blev liksom för försiktigt denna gång.
Innan midsommar 2012
Vi har levt med varandra i 20 år.
Hustrun har nästan alltid varit ointresserad av sex.
Det var alltid jag som behövde ta initiativ för att förhoppningsvis tända henne.
Hon började exempelvis mitt i akten prata om att hon ville byta gardiner i sovrummet. Väldigt avtändande.
Jag kämpade under en tid med min potens, men detta ordnade upp sig. Men till vilken nytta när det inte finns ett sexliv med min partner?
Jag har gett upp sedan länge.