• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (Singel tjej)

Hade härlig sex med min killkompis igår kväll 

• Anonym (Fj)

Förrförra veckan. Mitt KK sedan många år bor en bit ifrån mig. Just nu är han singel så kunnat få till det med honom snart ett års tid. Han är helt underbar i sängen och den enda jag varit sugen på senaste 15 åren. Vi har helt otroligt bra sex och alltid haft. jag har starka känslor för honom vilket han vet så tror det gör det magiskt. Vi brukar ses i två dagar. snart ska vi åka till hans pappas stuga utomlands. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (InTheDark) skrev 2024-08-18 10:26:41 följande:

Inget ännu, får bara sex inviter av gubbar 60+ som jag inte ens är intresserad utav..
    Fan inte ens nyfiken på att testa sex med någon ålder av samma kön som mig själv..

Hur gammal är du?
  • Anonym (Fj)
    Anonym (Singel tjej) skrev 2024-08-18 12:01:16 följande:

Hade härlig sex med min killkompis igår kväll 

Är ni verkligen bara kompisar? :p haha om ni springer hem till varandra o ligger? 
  • Anonym (Man 45)
    Killen47 skrev 2024-07-29 19:23:00 följande:

För en timme sedan, låg inte men blev avsugen.

Vem fan ger tummen ner för detta? Två stycken till och med. Skrattretande löjligt. Det är jätteskönt ju!
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (horneysingel) skrev 2024-07-29 13:15:04 följande:

Jag får ligga ganska ofta,egentligen då jag själv vill ligga. Men sist jag hade sex var i torsdags. Hade en nybekantskap över och nån timme senare kom en annan förbi

Menar du att du hade sex med båda?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden När låg du senast?