• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (Man i mina bästa år)

Med frun i söndagsmorse. Mysigt och kärleksfullt. Hon gillade det och uppskattade det mycket. Jag tyckte det var mysigt och helt ok. Numera blir det ofta på lördag- eller söndag förmiddag. Men vid semester eller ledighet blir det mycket oftare, också roligare och mera omväxlande.

Med älskarinnan kommer det bli både i kväll och i morgon. Vi kommer träffas i samband med en jobbresa. Mycket spännande, upphetsande och häftigare sex. Också med inslag av varma sköna känslor mellan oss, lite kärlek, eller något som åtminstone liknar kärlek, även om det inte är samma typ av kärlek, inte samma ömsesidiga och djupa kärlek som med min fru.

• Meenos

11 år sen, samma sak för hångel. 

är absolut inte ful tydligen, 33 år gammal 

• Anonym (Lycklig man)

Två gånger igår morse och en avsugning igår kväll. Får se om hon återhämtat sig så det blir något ikväll. Underbart med en kåt fru...

• Anonym (KK)

Vid lunchtid torsdag förra veckan sedan kom barnen och barnlediga veckan var slut.

Blir barnledig på fredag och då blir ett par dagar i en lånad sommarstuga och förhoppningsvis rejält med bra sex i skogen och på stranden.

• Anonym (Bordell)

I söndags på en bordell i Danmark.
    En riktigt härlig stund som avslutades med grekiskt.  Något som tanten aldrig går med på.

• Anonym (Bonzo)

Hotellsex för fyra dagar sedan. Samma mönster som alltid: Jag vaknar före henne, tar ett blått piller, läser en erotisk novell för att komma i stämning, väcker henne ömt, vi lyssnar på en erotisk novell samtidigt som vi smeker varandra, jag kramar hennes bröst, hon suger mig, jag slickar henne, vi har omslutande sex en stund och avslutar sen med onani var för sig. Alltid samma, men ändå alltid annorlunda, små skillnader som gör kryddan i sexlivet.

Ska väcka henne strax...

• Anonym (Singel tjej)

Igår kväll pippade jag med min killkompis 

• Anonym (Tinderbedragaren)
    Anonym (Singel tjej) skrev 2024-07-23 11:03:28 följande:

Igår kväll pippade jag med min killkompis 

Brukar ni ligga?
  • Anonym (Singel tjej)
    Anonym (Tinderbedragaren) skrev 2024-07-24 20:23:44 följande:
    Brukar ni ligga?
    Det har hänt två gånger 
Svar på tråden När låg du senast?