Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

När låg du senast?

Freddie K skrev 2024-02-15 11:17:10 följande:

För mig var det åtta år sen. Skäms. Jag saknar det väldigt mycket, men vad ska man göra? Svårt att hitta någon på grund av olika anledningar, men jag försöker i alla fall.

Tråkigt för dig. Vill du berätta vad det kanske beror på?
    Det jag läst som du skrivit här låter du sympatisk och jag önskar dig lycka till framöver.
  • Anonym (Man)
    Freddie K skrev 2024-02-15 11:24:23 följande:
    Hej. Jag vet inte riktigt vad det beror på. En orsak kan vara att jag verkar bara hamna i vän-zonen med de kvinnor jag träffar. Känns som att man saknar det där lilla extra på något vis. Tack, det var vänliga ord. Glad
    Så var det för mig också i min ungdom och dom första dejterna efter skilsmässan. Vet inte vad jag ändrade på exakt senare, men blev nog mer framåt och lite flörtigare och då blev det skillnad. Har en kompis som alltid hamnar i kompisfacket. Rolig snäll och trevlig och ordnat liv. Men såg vad han skrev på dejtingsidor och där framhävde han inte dom sidorna tyvärr och var lite väl försiktig och artig. Artig är så klart bra, men lite mer busig framtoning väcker mer intresse och nyfikenhet.
  • Anonym (Man)
    Freddie K skrev 2024-02-15 15:04:23 följande:
    Jo, så är det nog. Jag får ofta höra att jag är snäll och har humor och så, men jag känner att om jag är snäll hela tiden så blir jag lite tråkig. Jag är inte spännande nog, känner jag. Jag brukar framhäva mina bra sidor och jag är omtyckt, men bara som kompis och inte mer.
    Försök använda din humor och var lite mer flörtig och involvera några genuint menade komplimanger så hon känner att du ser henne för den hon är. Snäll är motsats till tråkig. Tycker dom om dig som person är det nog bara att väcka upp den sista biten så ska det nog gå bra👍
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-15 18:53:43 följande:
    Vanligt att kvinnor uppmanar män att våga ta för sig mer. För det tycker många kvinnor är läskigt att själva göra. Bättre att försöka få männen att göra det, att männen tar de riskerna. En man ska vara lite farligt, visa vad han vill, inte vara för tam... bla bla bla...

Minns en artikel jag läste om Harrison Ford och karaktärer han ofta spelat på film. Där han är just farlig, lite som ett rovdjur som lystet kastar sig över yngre kvinnor. Artikeln var kritisk och inte så jättepositiv till den typen av män.
    Vika hycklare kvinnor är eller hur?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Äntligen....) skrev 2024-02-15 22:01:08 följande:
    Du ligger inte särskilt ofta??
    I fredags och lördags. Hur ofta ligger du?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Äntligen....) skrev 2024-02-15 21:22:31 följande:

Man kanske respekterar sin kvinna och låter henne få styra när det är dags?

Det är väl respekt åt båda håll och ligger när båda vill, varför skulle bara kvinnan styra?
  • Anonym (Man)
    Freddie K skrev 2024-02-16 10:00:46 följande:
    Men tänk om hon inte tycker om det eller att jag skrämmer henne. Hon kanske rent av blir förbannad eller avskräckt? Jag ska försöka i alla fall. Ska träffa henne snart. Vi ska på bio. 
    Gå inte från noll kontakt till försök till att attackera med en kyss. Försök ha lite kontakt i ban om kemin känns bra, tex lägg din hand på hennes och se hur hon reagerar eller lägg armen runt om ni sitter brevid varandra. Vänder du huvudet mot henne och hon tittar tillbaka kan du sakta böja dig fram så märker du om hon möter dig och då kan du kyssa henne. Vill hon inte har hon tid att inte bemöta kyssen. Och blir hon arg över det är det hennes problem och inte ditt så länge du respekterar hennes vilja. Tittar hon bort är det inte kört för det då hon kanske vill ta det lugnt och lära känna dig bättre.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Strauss) skrev 2024-03-08 19:53:22 följande:
    Säkert? Ska man inte negga henne först? För att inte hamna i friendzone?
    Jag är inte någon häradsbetäckare eller Don Juan, men det där låter i mina öron som något tramsigt och oempatiskt. Var dig själv tycker jag, sedan kan du kanske fila lite på det sociala samspelet om det behövs men bötja negga någon man tycker om låter helt vrickat tycker jag.
  • Anonym (Man)

Tycker inte frågan är så konstigt ställd och ligger dessutom under sex och samlevnad. Går du in på en träningssida kanske någon frågar hur ofta andra tränar och ingen konstig fråga förutom kanske för för soffsittarBerit.

• Anonym (Man)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-05-03 10:01:58 följande:

Nu är det knappt två veckor sedan. Min man är 32 år äldre än mig och tyvärr impotent efter prostatacancer. Vi har det mysigt på andra sätt med massage och andra intima lekar men regelrätt samlag har jag med andra män med min mans goda minne. Planerar för en het helg med tre inplanerade träffar med potenta och välutrustade män. 

Stackars man. Måste ju kännas outhärdligt dela att vara impotent och till på köpet veta om att du knullas av andra på löpande band.
Svar på tråden När låg du senast?