• Anonym (Anne)

Ligger med gift man

Jag har skrivit från och till med en man och vi har sexchattat, skickat intima bilder, haft sex, myst osv. Han är generös med gåvor till mig och jag är nöjd.
    Ja, vi har en KK relation. Vi har bara setts hemma hos mig, vilket jag ifrågasatte och då erkänner han att han är gift.. men att hans förhållande är kärlekslöst, de har aldrig sex eller intimitet längre. De har dock hus ihop, barn, djur, hästgård. Han är egenföretagare också och frun har hjälpt där lite..
    Jag har efter fått reda på detta fortsatt att ligga med honom och fortsatt som vanligt. Men nånstans inom finns ett dåligt samvete men ändå slutar jag inte.
    Han är en man i 40 års åldern i Skåne.

• Svar på tråden Ligger med gift man
  • Anonym (XXX)
    Anonym skrev 2024-02-13 22:14:01 följande:
    Enligt ts är det precis det hon önskar.
    Hon har inga känslor för mannen och hon bryr sig inte om frun så det direkt stör.

Och öknamn kan du behålla.

Att ha en gift älskare är faktiskt himla bekvämt. Man får det roliga och låter frun ta hand om den grå vardagen. Helt perfekt faktiskt.
    Säkert för dem som inte blir kära. Att vara kär och tänka på att han kanske ligger med frun ändå, och få upp bilder i huvudet, kan inte vara kul. 
  • Anonym
    Anonym (XXX) skrev 2024-02-13 22:22:14 följande:
    Säkert för dem som inte blir kära. Att vara kär och tänka på att han kanske ligger med frun ändå, och få upp bilder i huvudet, kan inte vara kul. 
    Sant, men så är uppenbarligen inte fallet.
    Inte var det så för mig iaf när jag hade en period med gifta lekkamrater.
  • Anonym (Kim)
    Anonym skrev 2024-02-13 22:14:01 följande:
    Enligt ts är det precis det hon önskar.
    Hon har inga känslor för mannen och hon bryr sig inte om frun så det direkt stör.

Och öknamn kan du behålla.

Att ha en gift älskare är faktiskt himla bekvämt. Man får det roliga och låter frun ta hand om den grå vardagen. Helt perfekt faktiskt.
    Du är en slyna om du har gifta älskare. Sedan må det vara hur bekvämt och självvalt som helst. Vi kan byta till slinka om du vill. Passar bra det också. Det är ju Win-win för dig  Grattis! 
  • Anonym
    Anonym (Kim) skrev 2024-02-13 22:36:24 följande:
    Du är en slyna om du har gifta älskare. Sedan må det vara hur bekvämt och självvalt som helst. Vi kan byta till slinka om du vill. Passar bra det också. Det är ju Win-win för dig  Grattis! 
    Du får såklart ha den åsikten.
    Varför är du så arg?

Om din gubbe är otrogen så är det högst sannolikt inte med mig.
  • Anonym (En haj med humor)
    Anonym (Ok) skrev 2024-02-13 15:09:36 följande:

Lite gulligt att du tror att en otrogen man är ärlig mot dig. 

Du överskattar mäns simultankapacitet. Egenföretagare jobbar oftast mycket och hinner vanligen inte med mer än en älskarinna åt gången.
  • Anonym (En haj med humor)
    Agda90 skrev 2024-02-13 15:40:46 följande:

Ger man sig in i leken får man leken tåla TS. Var medveten om det. Även om folk   anser att hämnd är fel och olagligt så finns risken. Och jag hade inte tyckt synd om dig om frun gav dig en rejäl smocka så att några tänder flög ut. 

Det vore nog iofs enklaste sättet för älskarinnan att vinna dragkampen om frun beter sig våldsamt och galet, men jag ger dig rätt i sak att den som går emellan två bör vara beredd på lite av varje. 
  • Anonym (hj)
    Anonym (XXX) skrev 2024-02-13 22:22:14 följande:
    Jag är inte svartsjuk på hans fru alls. Han visar tex ofta bilder på familjen, och det känns inte alls konstigt. Jag får nog väldigt mycket positiv uppmärksamhet jämfört med henne. Däremot kan han ha flörter han berättar om, de kan jag känna lite svartsjuka gentemot ibland. 
  • Anonym (hj)
    Anonym (Kim) skrev 2024-02-13 22:36:24 följande:
    Slyna, slinka och slampa låter ändå rätt sexigt.
  • Anonym (hj)
    Anonym (XXX) skrev 2024-02-13 22:20:51 följande:
    Personen jag citerade drog upp poly. Men jag ser nu att hon kanske inte menade så, utan att karl'n hennes är "seriemonogam". DET är inte perverst (men väldigt jobbigt, om man tänkt sig ett liv tillsammans..)
    Både han och jag är nog det. Jag är lite egoistisk i det här kanske. 

Men som det är nu är det övervägande positivt. Jga gillar att han är så ärlig mot mig som han är.
  • Anonym (Kim)
    Anonym skrev 2024-02-13 22:40:18 följande:
    Du får såklart ha den åsikten.
    Varför är du så arg?

Om din gubbe är otrogen så är det högst sannolikt inte med mig.
    Inte ett dugg arg. Bara vad jag tycker om kvinnor som möjliggör otrohet. Männen ska vi inte tala om. Det blir mest censur då. Smuts. Är båda singlar får ni ha så många kk ni orkar med. Inga problem med det. 
Svar på tråden Ligger med gift man