• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-02-13 15:08:09 följande:

Du ska ha fruktansvärt dåligt samvete. En kvinna som medvetet ligger med en gift man är nästan lika dum som en otrogen man. Hade du vart otrogen med min man och jag hade hittat så hade jag sett till så ni båda hade ångrat det. Hade slagit där det gör som ondast. Berättar för dina vänner och släktingar om vad du sysslar med  

Att du vill misshandla din otrogna man får stå för dig, att du misshandlar kvinnan däremot?
    Hon har inte lovat dig något.

Din sk hämnd skulle nog i efterhand slå hårdast på dig själv, efter att offret för din vrede polisanmält misshandeln och givetvis orosanmält till soc. Barn ska inte växa upp med våldsamma föräldrar.
  • Anonym
    Agda90 skrev 2024-02-13 16:06:42 följande:
    Menar du att om mannen man lever med bedrar en får man leva med det?
    Det är han som sviker, inte den andra kvinnan. Ändå är det henne du ska ge dig på?
  • Anonym
    Anonym (Kim) skrev 2024-02-13 19:24:21 följande:

Grattis till att numera kunna titulera sig som slinka. Bra jobbat. Patetiskt att du tror på allt han säger. Ingår naivitet? Visst KK får du ha men fan inte med ett rövhål som är i relation. Najs framtid med honom som inte tvekar att  knulla bredvid. Nä visst nä. Ni är soulmates och gjorda för varandra. Vore det en riktig stake i honom skulle han avsluta först. Nu har han det bra. Ett lätt ligg utan att han måste anstränga sig. Vore ju dumt av honom att riva upp himmel och jord och begära skilsmässa. 

Enligt ts är det precis det hon önskar.
    Hon har inga känslor för mannen och hon bryr sig inte om frun så det direkt stör.

Och öknamn kan du behålla.

Att ha en gift älskare är faktiskt himla bekvämt. Man får det roliga och låter frun ta hand om den grå vardagen. Helt perfekt faktiskt.
  • Anonym
    Anonym (XXX) skrev 2024-02-13 22:22:14 följande:
    Säkert för dem som inte blir kära. Att vara kär och tänka på att han kanske ligger med frun ändå, och få upp bilder i huvudet, kan inte vara kul. 
    Sant, men så är uppenbarligen inte fallet.
    Inte var det så för mig iaf när jag hade en period med gifta lekkamrater.
  • Anonym
    Anonym (Kim) skrev 2024-02-13 22:36:24 följande:
    Du är en slyna om du har gifta älskare. Sedan må det vara hur bekvämt och självvalt som helst. Vi kan byta till slinka om du vill. Passar bra det också. Det är ju Win-win för dig  Grattis! 
    Du får såklart ha den åsikten.
    Varför är du så arg?

Om din gubbe är otrogen så är det högst sannolikt inte med mig.
  • Anonym
    Anonym (Kim) skrev 2024-02-14 00:33:11 följande:
    Inte ett dugg arg. Bara vad jag tycker om kvinnor som möjliggör otrohet. Männen ska vi inte tala om. Det blir mest censur då. Smuts. Är båda singlar får ni ha så många kk ni orkar med. Inga problem med det. 
    Fast nu är det inte upp till dig att tillåta vem jag eller någon annan "får" ha en affär med. 
    Synd va?
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-02-14 01:59:31 följande:

Om du tolkade det som att kag fysiskt skulle slå en person så blev det ett missförstånd. Det var en metafor. Har faktiskt aldrig slagit någon inte ens när jag blev slagen av ett ex. Det jag menar är att jag skulle göra något som får personerna att ångra sig. Tex. om den som medvetet legat med min man skulle jag berätta för hennes närmaste vad hon sysslar med. Vänner och familj förtjänar att höra sanningen och en sådan sanning kan bli väldigt jobbig. Det är inte olagligt att berätta sånt. 

Mannen skulle jag inte heller misshandla skulle inte ens tala illa om honom för barnen eftersom dom inte rår för att pappan skulle ha dåligt omdöme. Man kan vara en bra förälder fast man är en dålig partner. Men däremot skulle jag prata ut ordentligt med mannen i barnens frånvaro och förmodligen lämnat honom. 

Kvinnan är lika dålig som mannen om hon vet att mannen är upptagen. En sak om mannen skulle vara otrogen och få kvinnan till att tro att han är singel. Då är det faktiskt synd om kvinnan också då hon blir lurad och i ett sådant fall skulle jag ha mer förståelse för kvinnan än vara arg. Men det är vidrigt att ligga med en person som man vet har en partner (om de inte har en öppen relation då) 

Lite kul att du annars gör massa.antagande om hur jag är som är baserad på en liten kommentar. Jag själv är uppväxt i bråk och skrik så aldrig att mina barn kommer få uppleva våld med oss. Jag skriker inte ens på barnen så du kan vara lugn. Bara för att man blir arg betyder det inte att man helt tappar förståndet och gör saker framför barnen. Man har spärrar. 

De s k antagandena är helt baserade på det du skrev i din kommentar tidigare. 

Sen har du fel, kvinnan gör inget fel då hon inte lovat något. Varför stå tillbaka för frestelsen om den ligger framför dig att njuta av?

Babbla på du, det är ingen hemlighet att jag har haft gifta älskare. Har iofs inte för tillfället men vem vem vad framtiden har att erbjuda?
    Så bekvämt med gifta män, då får man vara ifred när man lekt färdigt och middagen serveras honom därhemma. Lite märkligt att ta efterrätten först kanske?  Oskyldig
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-02-14 08:57:34 följande:
    Oavsett vad du tycker kommer jag alltid tycka att det är fel att vara otrogen mot någon och att ligga med en person som man vet är gift eller upptagen. Jag tycker det är väldigt fel för då är ni två som är med på att såra en annan person. Bara för att man inte gett någon ett löfte så gör det inte rätt att medvetet såra någon. Den som ligger med en upptagen man och som vet att han är upptagen är med på en handling som sårar en annan. Innerst inne tror jag du vet att du gjort fel ocskå men för att lätta på ditt samvete så försöker du istället förminska ditt snuskiga beteende.
    Du har givetvis rätt att ha din åsikt, men det har jag också.
    Vet inte om det är någon mening med att traggla vidare då vi båda står fast i det vi anser om frågan.

Sen vad du tror om mig och vad jag känner "innerst inne" då? Tro vad du vill, det är jag som sitter på facit oavsett.
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-02-14 12:48:02 följande:
     Jag bryr mig inte personligen vad andra tycker om mig, men jag tycker att andra förtjänar att veta sanningen om någon dom tror de kan lita på men inte bör lita på sen är det upp till dom hur dom agerar såklart :) 
    Haha, du bryr dig inte med tror/tycker att andra ska göra det?
    De flesta av oss ligger inte med familj eller vänner, så varför skulle de bry sig. Det är ju inte så att man knullar sin systers, eller bästa väninnas man!

Så de kan lita på mig, och säkert "Anne" också. Livet handlar liksom om så mycket mer än sex och kåthet. Sånt avhandlar man inte med de närmaste, och än mindre agerar fysiskt på det.

Så skvallra på du, det är dig de kommer att skratta åt.
  • Anonym
    Anonym (Kate) skrev 2024-02-16 00:54:08 följande:

Tänk att alla älskarinnor går på detta trams: "jag och min fru har aldrig sex",  "min fru förstår mig inte"  bla bla..
    Varför skulle han tala sanning med dig,  han är ju en bekräftad lögnare,  som ljuger för sin fru..

Eller så bryr vi oss inte, det tänkte du kanske inte på? Flört
    Jag skiter fullständigt i om han knullar sin fru eller inte, spelar mig absolut noll roll.

Utöver det, vad ljuger han om för sin fru?
    Visst, frågar hon om han har någon annan och han förnekar det så. Men annars?
  • Anonym
    Anonym (XXX) skrev 2024-02-16 18:22:58 följande:
    Det finns olika typer av älskarinnor. Du är tydligen den sorten som bara vill ha sex - och kanske även någon form av ekonomisk vinst, typ att han köper dyra presenter, bjuder ut dig på grejor som du inte skulle ha råd med ensam..? Betalar en och annan räkning också kanske, om du ber snällt?

Men sedan finns även de som inte är lagda åt att vara älskarinnor alls, och aldrig trodde att de skulle hamna där. Men som inte har något val för att de råkat bli tokkära i en gift man, och då VILL de så gärna tro att han älskar dem, inte har något sex med frun längre, och att han och frun bara håller ihop tills barnen blir större och klarar en skilsmässa bättre. Eller kanske någon annan historia, som att frun inte klarar sig själv och har hotat att ta livet av sig...
    Jag tillhör absolut kategori ett, med undantag för krav på pengar. Men visst, det är mannen som står för notan när vi unnar oss en weekend på annan ort, absolut. Eller tja, även på hemmaplan står han för notan. Jag tar aldrig hem min leksaker, mitt hem har de inte med att göra. 

Presenter behöver jag inga och mina fakturor betalar jag själv.

Detta är för mig en lek, inget jag tjänar ekonomiskt på. Är som sagt inte prostituerad.
  • Anonym
    Anonym (Anne) skrev 2024-02-19 15:30:00 följande:
    Ja, varför ska jag ta ansvar över någon annans handlingar? Jag tar ansvar över mina egna. 
    Jag gör det som gör mig lycklig. Jag får ligga när jag vill, jag får presenter, bekräftelse och uppmärksamhet när han är med mig. Jag får det allra bästa av honom och slipper leva i en tråkig relation med den trista gråa vardagen med barn, hus, räkningar, städa/tvätta efter honom. Fantastiskt om du frågar mig!
    Efter våran roliga stund åker han hem till frun och jag fortsätter med härliga singelliv. Okomplicerat!
    Har faktiskt en syster som gör exakt samma sak. Hon träffar och ligger med en gift man. Hennes "man" säger samma sak, frun är på dåligt humör, trött och gnällig och att träffa min syster ger honom lite krydda i livet.
    Precis så.
    Den som avlagt löften har ansvar,  ingen annan. 
  • Anonym
    Anonym (samma) skrev 2024-02-19 15:36:37 följande:
    Men att du ska få ha det liv du vill ha är mindre viktigt än att denna okända kvinna ska få som hon vill i sitt liv, förstår du väl. Du måste ha ett ansvarstagande för henne och prioritera bort dig själv. Annars är man en egoistisk narcissist-psykopat.
    Haha,  skämtare där!
  • Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-02-19 23:16:41 följande:
    Att två syskon gör precis samma sak och ligger med en annans man tyder på att föräldrarna misslyckats med att uppfostrat sina döttrar till att bli empatiska och snälla människor. Ser bara TS har ett enda stort ego som dessutom skadar andra. 

Man kan ju hoppas att den dagen någon av systrarna träffar en partner dom är upp över öronen förälskad i, råkar träffa en man som är otrogen. Så slipper en snäll och empatisk kvinna som vill vara trogen uppleva otrohet. Det förtjänar dom faktiskt att få känna på hur det känns att bli sviken av någon dom älskar och litar på. 
    Det är också mysigt  med folk som önskar olycka över andra. Sekundhämndlysten är vad du verkar vara.

Varför tror du att en "snäll och empatiskt kvinna" skulle slippa otrohet för att ditt tilltänkta offer skulle få erfara det?
    Är det reslutlatet av ett misslyckat räkneexempel eller?
Svar på tråden Ligger med gift man