• Anonym (Anne)

Ligger med gift man

Jag har skrivit från och till med en man och vi har sexchattat, skickat intima bilder, haft sex, myst osv. Han är generös med gåvor till mig och jag är nöjd.
    Ja, vi har en KK relation. Vi har bara setts hemma hos mig, vilket jag ifrågasatte och då erkänner han att han är gift.. men att hans förhållande är kärlekslöst, de har aldrig sex eller intimitet längre. De har dock hus ihop, barn, djur, hästgård. Han är egenföretagare också och frun har hjälpt där lite..
    Jag har efter fått reda på detta fortsatt att ligga med honom och fortsatt som vanligt. Men nånstans inom finns ett dåligt samvete men ändå slutar jag inte.
    Han är en man i 40 års åldern i Skåne.

• Svar på tråden Ligger med gift man
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anne)
    Anonym skrev 2024-02-13 14:48:22 följande:

Ok, tack för den mycket intressanta informationen.

Ja varsågod, så är mitt liv. Tack för att de läste Tungan ute vill du dela med dig av något intressant?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (H)

Du ska ha fruktansvärt dåligt samvete. En kvinna som medvetet ligger med en gift man är nästan lika dum som en otrogen man. Hade du vart otrogen med min man och jag hade hittat så hade jag sett till så ni båda hade ångrat det. Hade slagit där det gör som ondast. Berättar för dina vänner och släktingar om vad du sysslar med  

• Anonym (Ok)

Lite gulligt att du tror att en otrogen man är ärlig mot dig. 

• Anonym
    Anonym (H) skrev 2024-02-13 15:08:09 följande:

Du ska ha fruktansvärt dåligt samvete. En kvinna som medvetet ligger med en gift man är nästan lika dum som en otrogen man. Hade du vart otrogen med min man och jag hade hittat så hade jag sett till så ni båda hade ångrat det. Hade slagit där det gör som ondast. Berättar för dina vänner och släktingar om vad du sysslar med  

Att du vill misshandla din otrogna man får stå för dig, att du misshandlar kvinnan däremot?
    Hon har inte lovat dig något.

Din sk hämnd skulle nog i efterhand slå hårdast på dig själv, efter att offret för din vrede polisanmält misshandeln och givetvis orosanmält till soc. Barn ska inte växa upp med våldsamma föräldrar.
  • Anonym (samma)

Har också legat med gifta män ibland men då ska man var klar över att det inte kan bli något djupare, går inte att lita så mycket på något de säger heller men sex går ju bra, och resten med som du säger han gör, låt han ta hand om dig bara!

Tycker inte du ska ha dåligt samvete mot frun du är inte skyldig henne någonting.

• Anonym (samma)
    Anonym (H) skrev 2024-02-13 15:08:09 följande:

Och den som gör saker enbart för syftet att göra andra ont är ännu dummare.
  • Agda90

Ger man sig in i leken får man leken tåla TS. Var medveten om det. Även om folk   anser att hämnd är fel och olagligt så finns risken. Och jag hade inte tyckt synd om dig om frun gav dig en rejäl smocka så att några tänder flög ut. 

En sviken kvinna full av hat är inget att leka med. Kan du hälsa den där så kallade mannen du gladeligen delar säng med. 

• Anonym (samma)
    Agda90 skrev 2024-02-13 15:40:46 följande:

Ger man sig in i leken får man leken tåla TS. Var medveten om det. Även om folk   anser att hämnd är fel och olagligt så finns risken. Och jag hade inte tyckt synd om dig om frun gav dig en rejäl smocka så att några tänder flög ut. 

En sviken kvinna full av hat är inget att leka med. Kan du hälsa den där så kallade mannen du gladeligen delar säng med. 

Sviken av mannen, ja. Otroligt tramsigt att nedlåta sig till att inleda en catfight 
Svar på tråden Ligger med gift man