• Anonym (Anne)

Ligger med gift man

Jag har skrivit från och till med en man och vi har sexchattat, skickat intima bilder, haft sex, myst osv. Han är generös med gåvor till mig och jag är nöjd.
    Ja, vi har en KK relation. Vi har bara setts hemma hos mig, vilket jag ifrågasatte och då erkänner han att han är gift.. men att hans förhållande är kärlekslöst, de har aldrig sex eller intimitet längre. De har dock hus ihop, barn, djur, hästgård. Han är egenföretagare också och frun har hjälpt där lite..
    Jag har efter fått reda på detta fortsatt att ligga med honom och fortsatt som vanligt. Men nånstans inom finns ett dåligt samvete men ändå slutar jag inte.
    Han är en man i 40 års åldern i Skåne.

• Svar på tråden Ligger med gift man
  • Anonym (Kate)

Eftersom det tydligen är viktigt för dig att berätta vad han säger om sin fru ("vi har aldrig sex" etc)  så är det uppenbart att du bryr dig,  annars hade du aldrig nämnt det ens.  
    Du är inte nöjd med ditt liv, hade du varit det så hade du inte startat denna tråden och haft dåligt samvete.. 

• GalenMamma

Jag kan till viss del förstå ett snedsteg fyllan firmafesten osv, men att över tid hålla i en relation / sexuell relation med någon som har en partner. 

Jag förstår inte hur folk orkar att trassla.... det blir bara en massa elände i 9,9 fall av 10 , jag har sett bekanta hålla på sådär och det har alltid slutat i problem stora som små. 

• Anonym (Hej)
    Anonym (Expresso_draken) skrev 2024-02-16 03:39:53 följande:

Tänk om det kunde "drabba" oss ogifta män som haft otur med att inte hitta någon kvinna i livet att någon kvinna ville ha KK-relation med oss. Vi blir mest bada nedklankade på av kvinnor.

Wow, det där är bättre att ha kk relation med er än med gifta män
  • Anonym (XXX)
    GalenMamma skrev 2024-02-17 02:41:56 följande:

Jag kan till viss del förstå ett snedsteg fyllan firmafesten osv, men att över tid hålla i en relation / sexuell relation med någon som har en partner. 

Jag förstår inte hur folk orkar att trassla.... det blir bara en massa elände i 9,9 fall av 10 , jag har sett bekanta hålla på sådär och det har alltid slutat i problem stora som små. 

Du har aldrig blivit kär i någon som har en partner? Det kan ju vara så enkelt som att man blir tokkär, och inte kan låta bli honom fast man måste nöja sig med smusslandet. För att inte få något alls med honom hade varit ännu värre. 
  • Anonym (Hej)

Äckliga gifta män som utsätter singel kvinnor för sexuella trakasserier och övergrepp, fattar ni hur sjukt det är? Gifta människor som mobbar människor som är singel, när ska folk inse är det här är inte okej?

• Anonym (Anne)
    Anonym (Hej) skrev 2024-02-17 16:33:03 följande:

Äckliga gifta män som utsätter singel kvinnor för sexuella trakasserier och övergrepp, fattar ni hur sjukt det är? Gifta människor som mobbar människor som är singel, när ska folk inse är det här är inte okej?

Är du i fel tråd? Jag blir inte utsatt för sexuella trakasserier eller övergrepp. Det finns samtycke från oss båda.
  • Anonym (Huldran)

Det är egentligen rätt enkelt. Det finns kvinnor och män som bundit sig för tidigt vid en partner. Åren går och det blir alltmer uppenbart att man vuxit ifrån varandra. Eftersom steget till separation känns så stort kämpar man på tills man av en slump träffar på en människa där allt stämmer. Då är det lätt att man åker dit.

Det sorgliga är att ens partnern kanske inte alls upplever att man vuxit isär, utan upplever förhållandet som fantastiskt ända tills hen blir totalt överraskad av att partnern varit/är otrogen. Om partnern däremot upplever samma sak, att man vuxit isär alltså, är det inte lika sårande. Därför blir blir också reaktionerna olika.
    Det finns till och med de som inte reagerar speciellt utan välkomnar en möjlighet till separation. Något jag varit med om. 

• Anonym (Anne)
    Anonym (Huldran) skrev 2024-02-17 21:31:34 följande:

Det är egentligen rätt enkelt. Det finns kvinnor och män som bundit sig för tidigt vid en partner. Åren går och det blir alltmer uppenbart att man vuxit ifrån varandra. Eftersom steget till separation känns så stort kämpar man på tills man av en slump träffar på en människa där allt stämmer. Då är det lätt att man åker dit.

Det sorgliga är att ens partnern kanske inte alls upplever att man vuxit isär, utan upplever förhållandet som fantastiskt ända tills hen blir totalt överraskad av att partnern varit/är otrogen. Om partnern däremot upplever samma sak, att man vuxit isär alltså, är det inte lika sårande. Därför blir blir också reaktionerna olika.
    Det finns till och med de som inte reagerar speciellt utan välkomnar en möjlighet till separation. Något jag varit med om. 

Men gud ja, det sista du skriver om att man inte reagerar speciellt utan ser otroheten som en väg ut. Så spot on, har upplevt det fast inte genom otrohet då.
  • Anonym
    Anonym (XXX) skrev 2024-02-16 18:22:58 följande:
    Det finns olika typer av älskarinnor. Du är tydligen den sorten som bara vill ha sex - och kanske även någon form av ekonomisk vinst, typ att han köper dyra presenter, bjuder ut dig på grejor som du inte skulle ha råd med ensam..? Betalar en och annan räkning också kanske, om du ber snällt?

Men sedan finns även de som inte är lagda åt att vara älskarinnor alls, och aldrig trodde att de skulle hamna där. Men som inte har något val för att de råkat bli tokkära i en gift man, och då VILL de så gärna tro att han älskar dem, inte har något sex med frun längre, och att han och frun bara håller ihop tills barnen blir större och klarar en skilsmässa bättre. Eller kanske någon annan historia, som att frun inte klarar sig själv och har hotat att ta livet av sig...
    Jag tillhör absolut kategori ett, med undantag för krav på pengar. Men visst, det är mannen som står för notan när vi unnar oss en weekend på annan ort, absolut. Eller tja, även på hemmaplan står han för notan. Jag tar aldrig hem min leksaker, mitt hem har de inte med att göra. 

Presenter behöver jag inga och mina fakturor betalar jag själv.

Detta är för mig en lek, inget jag tjänar ekonomiskt på. Är som sagt inte prostituerad.
  • Hysteri

Ok. Bra för dig förmodar jag? Vill du ha en medalj ryggdunk eller vad är syftet med tråden?

Svar på tråden Ligger med gift man