• Kanskeanonym

Vi med BIM februari/mars

Hej! 

Tänkte att jag kör igång en tråd för oss som vill diskutera symtom och följa varandra på vägen till plus! 

Bim -3 för min del idag! 
    Symtom: 
    -Annorlunda känsla i magen, molvärk emellanåt.
    -Inga flytningar (brukar ha lotionflytningar annars innan mens)
    -Ökad aptit
    -Något känsligare bröstvårtor, gör inte ont men mer känsliga vis berörning. 

Angående att jag inte har några flytningar, någon mer som kännt sig så mycket torrare innan mens? 

• Svar på tråden Vi med BIM februari/mars
  • Bellzbellz
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-27 11:34:57 följande:
    STORT grattis!!! <3 Har du fått negativ innan nu? BIM idag o negativt men har gett upp :(
    Tack <3 detta var första gången jag testade denna cykel, lyckades hålla mig till efter BIM. Jag håller tummarna för dig, om mensen ännu inte kommit finns det ju hopp 🙏🏼
  • Sallyalicenancy

Fortfarande ingens mens här? ska testa imorgon igen men fick ju negativt igår så känns dött? håller på att bli knäpp känner jag 😫

• Maggan777
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-28 07:58:42 följande:

Fortfarande ingens mens här? ska testa imorgon igen men fick ju negativt igår så känns dött? håller på att bli knäpp känner jag 😫

Har inte heller fått min mens, fick en pytteliten blödning igår morse men sen kom det inget mer. Dock sjönk min temperatur en hel del idag (använder Natural Cycles) så det är väl ett tecken på att mensen kommer att komma snart tyvärr..
  • Anonym (Två)

Jag har bim 1 eller 2/3?

Fick i helgen kraftig smärta i livmodern som höll på i ca 10 min sen borta. Det är första tecknet.

Övriga symptom:

frusen hela tiden
    huvudvärk
    trött
    känner lukter starkare
    vattniga flyttningar 
    skum molvärk 

Tog ett CB ägglossningstest igår för jag hade ett hemma, det blev en fast smiley. En känsla säger mig att jag är gravid och ska kanske testa idag 😂

• Anonym (Två)
    Anonym (Två) skrev 2024-02-29 11:58:58 följande:

Jag har bim 1 eller 2/3?

Fick i helgen kraftig smärta i livmodern som höll på i ca 10 min sen borta. Det är första tecknet.

Övriga symptom:

frusen hela tiden
    huvudvärk
    trött
    känner lukter starkare
    vattniga flyttningar 
    skum molvärk 

Tog ett CB ägglossningstest igår för jag hade ett hemma, det blev en fast smiley. En känsla säger mig att jag är gravid och ska kanske testa idag 😂

Just det, min Tempkurva är något högre och mer jämn än vanligt
  • Hannanw
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-29 11:51:11 följande:

Idag kom min mens som ett brev på posten. Men stort lycka till alla ni som har eller kommer plussa! Kram <3

❤️ Och min kom idag!! 

bättre lycka för oss nästa månad!! Hejja Hejja 

• Kanskeanonym

Tillbaka här efter mensen, enligt appen hade jag äl den 4/3 men igår 4/4 hade jag äggvite flytningar och så vattniga flytningar att det bara rann ur mig...och öm känsla från höger äggstock, så äl igår kanske? 🤔 

Träffade inte min partner igår men vi har träffats idag för att "göra barn" så att säga då vi inte kommer kunna ses mer den här veckan pga jobb. 
    Om jag hade äggviteflytningar igår, hur stor är chansen att vi prickat nu tro? Och när sker självaste ägglossningen efter äggviteflytningar, någon som vet? 

Bim 16/17 mars. 

• Sallyalicenancy
    Kanskeanonym skrev 2024-03-04 11:01:41 följande:

Tillbaka här efter mensen, enligt appen hade jag äl den 4/3 men igår 4/4 hade jag äggvite flytningar och så vattniga flytningar att det bara rann ur mig...och öm känsla från höger äggstock, så äl igår kanske? 🤔 

Träffade inte min partner igår men vi har träffats idag för att "göra barn" så att säga då vi inte kommer kunna ses mer den här veckan pga jobb. 
    Om jag hade äggviteflytningar igår, hur stor är chansen att vi prickat nu tro? Och när sker självaste ägglossningen efter äggviteflytningar, någon som vet? 

Bim 16/17 mars. 

Hej igen!! =)

Jag har så dålig koll på det där, men tror verkligen inte det är kört! Har förstått det som att många får ÄL-symtom INNAN själva ägglossningen sker. Så jag håller tummarna <3
  • Kanskeanonym

Det vore ju helt sjukt om det blir något denna gång när vi fått till det endast en gång 🤪 

Men den här cykeln har varit annorlunda också, mycket tydligare ägglossning med äl flytningar som jag inte märkt av innan, samt dagen efter jag träffade min sambo så hade jag sån extrem smärta från höger äggstock!  

Sen är den annorlunda från förra månaden så jag inte blivit torr utan har fortsatt rikliga flytningar så känna ju lovande när det går emot förra månaden iallafall 🤣 

Svar på tråden Vi med BIM februari/mars