• Kanskeanonym

Vi med BIM februari/mars

Hej! 

Tänkte att jag kör igång en tråd för oss som vill diskutera symtom och följa varandra på vägen till plus! 

Bim -3 för min del idag! 
    Symtom: 
    -Annorlunda känsla i magen, molvärk emellanåt.
    -Inga flytningar (brukar ha lotionflytningar annars innan mens)
    -Ökad aptit
    -Något känsligare bröstvårtor, gör inte ont men mer känsliga vis berörning. 

Angående att jag inte har några flytningar, någon mer som kännt sig så mycket torrare innan mens? 

• Svar på tråden Vi med BIM februari/mars
  • Kanskeanonym

Har stora hopp om att mina tester kommer idag, jag funderar dock på att avvakta med att testa ändå just för att jag har molvärk så känns det ju som att mensen ska komma när som och kommer bara bli så besviken om jag får ännu ett till neg 🙈 
    Hade igår stickningar runt livmodern och som jag skrev molvärk som kommer o går vilken inte har varit normalt för tidigare cyklar. Bim+1 idag enligt appen men räknar jag på tidigare cyklar så kan jag även vara på bim eller typ senast bim-2 idag. 

Hur har det gått för dig? Fortfarande inget? Hur känns det i kroppen? 😬 

• Anonym (Syskonförsök)

Jag är på äl+6 idag men har sedan igår kväll haft sån klåda på hela min kropp & håret.. Kliar sjukt mycket :/ Kan det vara något symptom eller vad händer?

• mammaatillen

Kanskeanonym jag förstår känslan! man pendlar mellan att knappt kunna hålla sig till att man ger upp hoppet o det inte är någon idé att testa 😅

Jag har fortfarande inte fått min mens så är väl på BIM+4 idag men i min app står det att mensen är försenad 3 dagar, så vi får väl se om den dyker upp snart.. ;)

Jag kommer testa mig en sista gång när mina tester anländer och är det negativt igen då väntar jag bara, annars får jag väl inse att mensen bara hoppade över en månad? Inte mer än så!

Har ingen molvärk alls längre och inga symtom alls, så det här är väldigt intressant! fått normala flytningar igen bara men annars ingenting 😂

• mammaatillen

Hmmm nu vet inte jag vilken kvalitet det blir när man laddar upp bilder här på FL, men tog ett test nu efter jobbet och jag tycker irl och på mina bilder att det är antydan till ett spökstreck? haha vad tycker ni? 

Laddar upp en bild där jag endast dragit ner på ljusstyrkan med 😂
  • mammaatillen

Nej nu blev det fel bild, den sista bilden har jag dragit ner mer än bara ljusstyrkan, denna bild har jag dragit ner endast ljusstyrkan haha! Sorry
  • mammaatillen

Dock försvann detta spökstreck efter bara tio minuter så jag tror inte att det va något men ändå lite intressant, om man är gravid tycker man ju att det ska visa starkt då jag är BIM+3 enligt flo-appen!

• Kanskeanonym

Jag ser sträcket 🙈 
    Hur länge hade du hållt dig innan du kissade? Det kanske kan spela in, samt hur mycket man druckit under dagen, på ena bilden ser jag tydligt att det är ett sträck där iallafall. Håller tummarna stenhårt nu 😍 testa imorgon bitti och uppdatera gärna om du gör det!!!

• Kanskeanonym

Anonym (syskonförsök) Hmm inte hört talas om, du har inte gjort några tester? Tänker om du är på bim+6, jag hade inte kunnat hålla mig 🤣🙈

• Anonym (Syskonförsök)
    Kanskeanonym skrev 2024-02-15 18:29:50 följande:

Anonym (syskonförsök) Hmm inte hört talas om, du har inte gjort några tester? Tänker om du är på bim+6, jag hade inte kunnat hålla mig 🤣🙈

Är ÄL+6 inte BIM +6 haha! Är nog för tidigt för att testa
Svar på tråden Vi med BIM februari/mars