• Kanskeanonym

Vi med BIM februari/mars

Hej! 

Tänkte att jag kör igång en tråd för oss som vill diskutera symtom och följa varandra på vägen till plus! 

Bim -3 för min del idag! 
    Symtom: 
    -Annorlunda känsla i magen, molvärk emellanåt.
    -Inga flytningar (brukar ha lotionflytningar annars innan mens)
    -Ökad aptit
    -Något känsligare bröstvårtor, gör inte ont men mer känsliga vis berörning. 

Angående att jag inte har några flytningar, någon mer som kännt sig så mycket torrare innan mens? 

• Svar på tråden Vi med BIM februari/mars
  • Sallyalicenancy
    Maggan777 skrev 2024-02-26 09:01:19 följande:

Jag är på BIM -1 idag. Känns precis som att mensen ska komma som vanligt imorgon, så tråkigt? 

Jag med! Vaknade 04 inatt av kraftig mensvärk, så går bara och väntar nu... 
  • Sallyalicenancy
    Hannanw skrev 2024-02-26 11:04:37 följande:

Håller tummarna för dig @sallyalicenancy ❤️

Detsamma! Om min mens inte kommit imorgon tar jag ett test. Uppdaterar här sen Hjärta
  • Sallyalicenancy

Negativt idag på BIM :( Så är nog bara att inse att det inte blev någonting denna månad heller... Känner mig så uppgiven.

LYCKA TILL ni andra!

• Hannanw
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-27 08:26:18 följande:

Negativt idag på BIM :( Så är nog bara att inse att det inte blev någonting denna månad heller... Känner mig så uppgiven.

LYCKA TILL ni andra!

Åh tråkigt :(  denna eviga väntan man bli tokig!! :(

Jag kommer testa om ca 2-3 dagar men är rätt säker på att det blir negativt. Har inga sympton förutom lite lite ömma bröst och det brukar jag ha mellan ÄL och BIM.

Hoppas på bättre lycka nästa gång Sallyalicenancy <3

• Sallyalicenancy
    Hannanw skrev 2024-02-27 08:50:55 följande:

Åh tråkigt :(  denna eviga väntan man bli tokig!! :(

Jag kommer testa om ca 2-3 dagar men är rätt säker på att det blir negativt. Har inga sympton förutom lite lite ömma bröst och det brukar jag ha mellan ÄL och BIM.

Hoppas på bättre lycka nästa gång Sallyalicenancy <3

Du hade också BIM idag va? <3
  • Bellzbellz

Är på BIM +3 idag och plussade i morse. Fick missfall i januari så hann inte få tillbaka min mens emellan och har varit osäker på var i cykeln jag befunnit mig så detta var så sjukt oväntat. Är försiktigt glad men vågar inte gå upp i känslan med tanke på hur det slutade sist. 

• Hannanw
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-27 09:11:52 följande:
    Du hade också BIM idag va? <3
    Nej har BIM 2:a eller 3:e mars, är osäker på min cykel men tror någon av dessa dagar. Så avvaktar lite till :/
  • Sallyalicenancy
    Bellzbellz skrev 2024-02-27 10:29:01 följande:

Är på BIM +3 idag och plussade i morse. Fick missfall i januari så hann inte få tillbaka min mens emellan och har varit osäker på var i cykeln jag befunnit mig så detta var så sjukt oväntat. Är försiktigt glad men vågar inte gå upp i känslan med tanke på hur det slutade sist. 

STORT grattis!!! <3 Har du fått negativ innan nu? BIM idag o negativt men har gett upp :(
Svar på tråden Vi med BIM februari/mars