• Hannanw

Vi med BIM februari/mars

Hej hej <3

En till som inväntar BIM, är på  BIM - 6 just nu, kanske -7 för jag är osäker på cykel. Har ett barn sedan 2016 som föddes med sjukdom så har väntat länge pga tuff start. Var gravid igen för 3 år sedan som slutade i missfall i vecka 10 :(
    Vårt första försök nu igen. Är 36 så vet inte om det är så att det kanske är svårare nu...

• Hannanw

testade i morse men var negavtivt haha. Varför kan man inte hålla sig? 6 dagar till BIM så håller fortfarande hoppet uppe. Dock har jag inte ont i brösten längre... så känns ju negativt...kanske bara var ÄL som spökade...

• Hannanw
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-27 08:26:18 följande:

Negativt idag på BIM :( Så är nog bara att inse att det inte blev någonting denna månad heller... Känner mig så uppgiven.

LYCKA TILL ni andra!

Åh tråkigt :(  denna eviga väntan man bli tokig!! :(

Jag kommer testa om ca 2-3 dagar men är rätt säker på att det blir negativt. Har inga sympton förutom lite lite ömma bröst och det brukar jag ha mellan ÄL och BIM.

Hoppas på bättre lycka nästa gång Sallyalicenancy <3

• Hannanw
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-27 09:11:52 följande:
    Du hade också BIM idag va? <3
    Nej har BIM 2:a eller 3:e mars, är osäker på min cykel men tror någon av dessa dagar. Så avvaktar lite till :/
  • Hannanw
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-29 11:51:11 följande:

Idag kom min mens som ett brev på posten. Men stort lycka till alla ni som har eller kommer plussa! Kram <3

❤️ Och min kom idag!! 

bättre lycka för oss nästa månad!! Hejja Hejja 

Svar på tråden Vi med BIM februari/mars