• Maggan777

Vi med BIM februari/mars

Hej! 
    Vi har försökt skaffa vårt första barn sedan september 2022, dock har vi försökt mer aktivt i ungefär 6 månader. 
    Just nu är jag på ÄL + 5 och har BIM 27 februari. 

Jag upplever att jag har haft väldigt ont i brösten dom senaste dagarna, men det är väl alldeles för tidigt för att ha några symtom? Någon som vet varför brösten helt plötsligt gör ont så långt innan mens? 

Just nu går jag verkligen runt och känner efter och letar tecken på graviditet. Vi längtar så mycket. 

• Maggan777
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 07:06:40 följande:

Jag testade negativt nu på BIM-4... Med ett sånt "testa-tidigt" från RFSU =(

Så hoppet har dött lite

Samma här, testade imorse med CB Digital Ultratidigt och fick negativt svar. Jag är på BIM -4. Så jag känner precis som du..
  • Maggan777
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 10:17:35 följande:
    Så tråkigt... jag kommer inte testa mer nu innan BIM. Hur tänker du?

Kram

Ja jättetråkigt, jag tänkte inte heller testa mer. Jag tänker försöka ställa in mig på att mensen kommer som vanligt och försöka leva livet utan att allt kretsar kring detta. Även fast det är lättare sagt än gjort! 

Kram 

• Maggan777
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 10:42:28 följande:
    Vi kan väl uppdatera varandra?

Btw, vilken dag efter ÄL är du på? Jag är på 12..
    Absolut! Jag använder NaturalCycles och enligt den är jag på ÄL + 9. Tror dock själv att det snarare är ÄL + 10. Min cykel är ungefär 27 dagar. 
  • Maggan777

Jag är på BIM -1 idag. Känns precis som att mensen ska komma som vanligt imorgon, så tråkigt? 

• Maggan777
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-28 07:58:42 följande:

Fortfarande ingens mens här? ska testa imorgon igen men fick ju negativt igår så känns dött? håller på att bli knäpp känner jag 😫

Har inte heller fått min mens, fick en pytteliten blödning igår morse men sen kom det inget mer. Dock sjönk min temperatur en hel del idag (använder Natural Cycles) så det är väl ett tecken på att mensen kommer att komma snart tyvärr..
Svar på tråden Vi med BIM februari/mars