• Anonym (Deppig)

Han vågar inte

Jag behöver pepp. Är förkrossad men ändå hoppfull, döm mig inte - jag vet redan att jag handlat omoraliskt. 

Jag har haft ett förhållande med en gift man sen i somras, han är ganska mycket äldre än mig och normalt inte mannen jag skulle falla för. Han föll för mig och jag trodde på honom, och jag blev verkligen kär i honom. För några månader drog han sig tillbaka utan någon förklaring, jag vet att han haft det tungt privat med jobb och familj men jag tog det så fruktansvärt hårt och vad jag egentligen ville ha från honom var tröst och en förklaring, jag förstår att det inte kan bli vi. Det är klart att hans familj måste gå först, det stöttar jag även om det krossar mitt hjärta. Men förklaringen kom aldrig utan han var bara tyst. Lovade att vi skulle ses som ett avslut men drog sig bara mer och mer undan. Jag vet att jag måste släppa det, men jag har verkligen inte haft någon självaktning alls i det här. Har skickat meddelande på meddelande om hur mycket jag saknar honom. Han saknar mig också. I veckan svarade han och ville att vi skulle ses, trots att jag inte trodde att det skulle bli av så blev jag så glad. Det var skönt att höra från honom och det lindrande mitt självförakt. Dagen efter ställer han in. Det var som att jag igen inte kunde andas
     Der är inte första gången det händer och jag var förberedd, men det är ändå fruktansvärt. Den här gången fick jag dock också en förklaring, han vill inte för då kommer känslorna för mig komma tillbaka och det kan aldrig bli vi.
     Han är inte lycklig där han är nu,  det vet jag. Men hur kan jag gå vidare för att förhoppningsvis lyckas övertala honom. 
    Snälla ge mig pepp och råd, jag saknar verkligen vad vi hade. 

• Svar på tråden Han vågar inte
  • Anonym (o)
    Anonym (J) skrev 2024-09-23 20:58:45 följande:
    Förstår inte heller varför du hänger upp dig så. Har vetat om ett par som haft en affär och man kunde se utanpå hur förälskad han var i henne. Ändå skilde han sig inte. Tror det är vanligare än man tror att människor som redan lever i relationer blir hejdlöst och plågsamt förälskade i andra men ändå stannar kvar. Varför kan man ju undra. Kanske är det inte så lätt att slita upp ett helt liv med barn och sociala kontakter. 
    Eftersom det inte går att veta vad han faktiskt tänkte, då är det dumt att påstå att han hade ambitionen att lämna frun. Jag har inte påstått att han inte var förälskad i TS så jag vet inte varför du tar den med mig.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Deppig)

Gissa vem som har hört av sig

• Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-10-21 16:02:36 följande:

Absolut ingen överraskning. Han är väl k-t, ensam och behöver lite egoboost

Vad tänker du göra?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

När ska ni ses?

Fortfarande gift eller bara k*t som vanligt?
  • Anonym (Ursäkter)

HUR skulle vi kunna gissa det?

Den ENDA som verkar bli förvånad här är DU.

• Anonym (Deppig)

Jag vet inte. Han låtsas som ingenting. Jag hade verkligen förberett mig på hur jag skulle hantera det - ett fuck you helt enkelt och sen blocka. Men varför är det så svårt? Jag förstår det inte ens själv. 
    Känner mig lugn dock, inte som att han kan rubba mig eller att jag ska känna något. Känner inte så mycket för honom faktiskt. 

• Anonym (Varit där)

Har följt tråden en tid och förvånas över hur det spekuleras över mannen ifråga. Troligen är han en individ som alla vi andra, om han nu inte råkar vara ett påhitt.

Om det nu är en påhittad person som det spekuleras om är ingen skada skedd. Men om han nu faktiskt skulle finnas i livet så kan ingen av oss veta vad han tänker och känner.  

Det enda vi vet med säkerhet är att så gott som alla här på FL är experter på otrohet. 

• Lynx123

Och gissa vem som kommer gå med på att träffa honom och ge vad han vill ha och sedan klaga på hur svårt allt är!
  • molly50
    Anonym (Deppig) skrev 2024-10-21 18:03:03 följande:

Jag vet inte. Han låtsas som ingenting. Jag hade verkligen förberett mig på hur jag skulle hantera det - ett fuck you helt enkelt och sen blocka. Men varför är det så svårt? Jag förstår det inte ens själv. 
    Känner mig lugn dock, inte som att han kan rubba mig eller att jag ska känna något. Känner inte så mycket för honom faktiskt. 

Varför blockar du honom inte bara?
    Fråga honom vad han vill,och kan han inte svara på det så är det bara att be honom dra.
    Vad du än gör så gå inte med på att träffa honom igen.
    Då är du tillbaka på ruta ett.
Svar på tråden Han vågar inte