• MHe86

Bf Oktober 2024

Hejsan!

Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
    Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill. Skrattande

Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.

• Svar på tråden Bf Oktober 2024
  • Flowerpower33
    JustLikeHoney skrev 2024-02-16 12:45:16 följande:

Ja precis. Har planerat till v 6+5. Men så jobbigt att stå där själv om det inte är bra, men har kollat att min favoritläkare jobbar då som också kan kolla och isf göra ett nytt ul efter en v. Välplanerat haha. 

7+0 blir jättebra, 6+1 kan det vara för tidigt att se hjärtljud utan att det är nåt fel och det är ju verkligen onödig oro. 

Ja förstår det. Håller tummarna att allt ser bra ut, men skönt med en läkare redo in case 🌸 

Ja jag misstänkte nästan det. Bra att jag bokade om då Segt att vänta en vecka extra men är nog värt. Nästan 3 veckor bort för mig. kommer kännas som en evighet 😅
  • JustLikeHoney
    Flowerpower33 skrev 2024-02-16 13:56:19 följande:
    Ja förstår det. Håller tummarna att allt ser bra ut, men skönt med en läkare redo in case 🌸 

Ja jag misstänkte nästan det. Bra att jag bokade om då Segt att vänta en vecka extra men är nog värt. Nästan 3 veckor bort för mig. kommer kännas som en evighet 😅

Fattar att det känns segt. 

hur kommer det sig att du tog s-hcg? Var det privat?

• Emmapemma85

Uppdatering efter tidigt vul vecka 6+1. Allt såg bra ut men inget foster syntes. Väldigt vanligt att det är för tidigt för att se sa dom. Ny tid om 12 dagar Så jag håller tummarna :)

• Flowerpower33
    JustLikeHoney skrev 2024-02-16 16:34:22 följande:

Fattar att det känns segt. 

hur kommer det sig att du tog s-hcg? Var det privat?

Yes betalade själv. Tog det i november och såg då att de ökade långsamt och fick sen missfall, så var förberedd innan. Men då fick jag blodproven via min gynekolog jag går hos på grund av en cysta på min äggstock. Ville försäkra mig om att de svaga och långsamt ökande testen inte var utomkveds och då riskera förlora min enda fungerande sida. Men denna gång fixade jag det själv bara 😊
  • Bebbe0623

Hoppar in här med er plussade idag BIM-3 BF 27okt, hade ett MA i november i v.10 så är otroligt glad att det tagit sig redan samtidigt vill jag inte ta ut något i förväg innan allt känns säkert. 💕

• JustLikeHoney
    Flowerpower33 skrev 2024-02-16 19:04:02 följande:
    Yes betalade själv. Tog det i november och såg då att de ökade långsamt och fick sen missfall, så var förberedd innan. Men då fick jag blodproven via min gynekolog jag går hos på grund av en cysta på min äggstock. Ville försäkra mig om att de svaga och långsamt ökande testen inte var utomkveds och då riskera förlora min enda fungerande sida. Men denna gång fixade jag det själv bara 😊
    Skönt att veta tills det går att se med ul!
  • Nimet123

Hej

idag har jag haft vita slem flytningar med rosa streck typ väldigt ljust och litet. En på dagen och en nu. Är lite orolig, har inte ont direkt men typ lite molande värk. minns att jag fick klar rosa flytning som en femma med pojken i vecka 7-8. Är i vecka 5+4 nu. Är det normalt

• Snelhäst
    Nimet123 skrev 2024-02-16 20:41:01 följande:

Hej

idag har jag haft vita slem flytningar med rosa streck typ väldigt ljust och litet. En på dagen och en nu. Är lite orolig, har inte ont direkt men typ lite molande värk. minns att jag fick klar rosa flytning som en femma med pojken i vecka 7-8. Är i vecka 5+4 nu. Är det normalt

Jag har haft ljusrosa flytningar, ont svanken och livmodern sen den dag jag plussade, är i v. 5+2, barnmorskan säger att det är normalt. Väntar mitt första barn så ingen aning om vad som är normalt och inte normalt om jag ska vara ärlig..
  • Nimet123
    Snelhäst skrev 2024-02-16 21:44:57 följande:
    Jag har haft ljusrosa flytningar, ont svanken och livmodern sen den dag jag plussade, är i v. 5+2, barnmorskan säger att det är normalt. Väntar mitt första barn så ingen aning om vad som är normalt och inte normalt om jag ska vara ärlig..
    Vet bara en sak kommer inte kunna sova inatt. :/
  • Heybae
    Nimet123 skrev 2024-02-15 23:01:23 följande:
    Vi hoppas på det bästa♥️  uppdatera mig snälla. Ska be för dig🙏
    Förstår inget. Blöder färskt blod nu men har inte ont.
    Testet ökar i styrka. ( Innan 15/2) hade jag fått några dagar innan på clearblue gravid!
Svar på tråden Bf Oktober 2024