Bf Oktober 2024
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Ja precis. Har planerat till v 6+5. Men så jobbigt att stå där själv om det inte är bra, men har kollat att min favoritläkare jobbar då som också kan kolla och isf göra ett nytt ul efter en v. Välplanerat haha.
7+0 blir jättebra, 6+1 kan det vara för tidigt att se hjärtljud utan att det är nåt fel och det är ju verkligen onödig oro.
Fattar att det känns segt.
hur kommer det sig att du tog s-hcg? Var det privat?
Uppdatering efter tidigt vul vecka 6+1. Allt såg bra ut men inget foster syntes. Väldigt vanligt att det är för tidigt för att se sa dom. Ny tid om 12 dagar Så jag håller tummarna :)
Fattar att det känns segt.
hur kommer det sig att du tog s-hcg? Var det privat?
Hoppar in här med er plussade idag BIM-3 BF 27okt, hade ett MA i november i v.10 så är otroligt glad att det tagit sig redan samtidigt vill jag inte ta ut något i förväg innan allt känns säkert. 💕
Hej
idag har jag haft vita slem flytningar med rosa streck typ väldigt ljust och litet. En på dagen och en nu. Är lite orolig, har inte ont direkt men typ lite molande värk. minns att jag fick klar rosa flytning som en femma med pojken i vecka 7-8. Är i vecka 5+4 nu. Är det normalt
Hej
idag har jag haft vita slem flytningar med rosa streck typ väldigt ljust och litet. En på dagen och en nu. Är lite orolig, har inte ont direkt men typ lite molande värk. minns att jag fick klar rosa flytning som en femma med pojken i vecka 7-8. Är i vecka 5+4 nu. Är det normalt