Bf Oktober 2024
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Följer gärna denna tråd 😊
Fick utslag på gravid stickan den 8/2, det var min födelsedag också!
Första barnet om allt går bra som det ska!
Fick svar på blodprovet igår. Hade ökat från 76 ÄL+12 till 204 ÄL+14. Nu kan jag känna mig lite lugn över att det inte är en kemisk och hoppas verkligen denna vill stanna kvar hela vägen!
är det någon som hade varit intresserad att hoppa med i en privat Facebook grupp? Där man bara kan se medlemmarna om man är med gruppen. Hade en sån med dottern 2019 och det var väldigt trevligt och lite mer intimt än såhär bakom nicknames. Även lite mer privat om man vill lägga upp bilder osv.
Jag gjorde en grupp nu, de som vill gå med nu kan bara gå in här, de som vill vänta kan gå med senare. Tänker att vi stänger efter typ 50-100 medlemmar så den inte blir för stor?
Den är privat och kan inte sökas fram, endast medlemmar ser den. 😊
Fick svar på blodprovet igår. Hade ökat från 76 ÄL+12 till 204 ÄL+14. Nu kan jag känna mig lite lugn över att det inte är en kemisk och hoppas verkligen denna vill stanna kvar hela vägen!
är det någon som hade varit intresserad att hoppa med i en privat Facebook grupp? Där man bara kan se medlemmarna om man är med gruppen. Hade en sån med dottern 2019 och det var väldigt trevligt och lite mer intimt än såhär bakom nicknames. Även lite mer privat om man vill lägga upp bilder osv.
Förstår det, visst var det du som jobbade med det?
Jag hade bokat ett i v.6+1 men bokade om det till 7+0. Känns som man kommer bli helt förstörd om man inte ser något, men kanske helt i onödan eftersom det bara kanske är för tidigt. men 7+0 känns ändå som man borde se eller?
ja jag tänker samma, avbryts graviditeten så blir det så. Men tycker på något sätt det känns skönt att tänka positivt och att det ska bli något. I värsta fall har man varit glad i onödan istället för orolig i onödan 😊
Förstår det, visst var det du som jobbade med det?
Jag hade bokat ett i v.6+1 men bokade om det till 7+0. Känns som man kommer bli helt förstörd om man inte ser något, men kanske helt i onödan eftersom det bara kanske är för tidigt. men 7+0 känns ändå som man borde se eller?
ja jag tänker samma, avbryts graviditeten så blir det så. Men tycker på något sätt det känns skönt att tänka positivt och att det ska bli något. I värsta fall har man varit glad i onödan istället för orolig i onödan 😊
Ja precis. Har planerat till v 6+5. Men så jobbigt att stå där själv om det inte är bra, men har kollat att min favoritläkare jobbar då som också kan kolla och isf göra ett nytt ul efter en v. Välplanerat haha.
7+0 blir jättebra, 6+1 kan det vara för tidigt att se hjärtljud utan att det är nåt fel och det är ju verkligen onödig oro.