• MHe86

Bf Oktober 2024

Hejsan!

Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
    Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill. Skrattande

Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.

• Svar på tråden Bf Oktober 2024
  • Nimet123
    Heybae skrev 2024-02-16 23:37:32 följande:
    Förstår inget. Blöder färskt blod nu men har inte ont.
    Testet ökar i styrka. ( Innan 15/2) hade jag fått några dagar innan på clearblue gravid!
    😞 är så ledsen har börjat få flytningar med ljus rosa slem. 
  • Höst2023
    Nimet123 skrev 2024-02-17 02:20:38 följande:
    😞 är så ledsen har börjat få flytningar med ljus rosa slem. 
    Förra fredagen fick jag en mörkröd blödning, sen dess har jag haft en ljus brun flytning så i över en vecka. Fick tag på en tid med VUL i onsdags då fick vi se ett litet hjärta ticka och allt såg bra ut❤️ Läkaren sa att det är väldigt vanligt med blödning så här tidigt. Idag är jag i v8 (7+0). Så håller tummarna🤞🏼
  • Anonym (ENellerTVÅ)
    Flowerpower33 skrev 2024-02-16 08:41:53 följande:

Jag gjorde en grupp nu, de som vill gå med nu kan bara gå in här, de som vill vänta kan gå med senare. Tänker att vi stänger efter typ 50-100 medlemmar så den inte blir för stor? 

Den är privat och kan inte sökas fram, endast medlemmar ser den. 😊

https://fb.me/g/p_tvwwscDoZYopTGX3/x1cOxhhD

Försökte komma med men länken fungerade inte för mig. Är gruppen redan full?
  • Flowerpower33

Den slutar fungera när 20 personer tryckt på länken. Nog därför. Men den nya länken ska fungera 48 h eller tills 20 personer klickat på den 😊

• EnKatta
    Höst2023 skrev 2024-02-17 09:01:44 följande:
    Förra fredagen fick jag en mörkröd blödning, sen dess har jag haft en ljus brun flytning så i över en vecka. Fick tag på en tid med VUL i onsdags då fick vi se ett litet hjärta ticka och allt såg bra ut❤️ Läkaren sa att det är väldigt vanligt med blödning så här tidigt. Idag är jag i v8 (7+0). Så håller tummarna🤞🏼
    Åh vad skönt att det såg Bra ut vid VUL trots blödningen ❤️ Jag går med in i v 8 idag, har valt att hålla mig ganska försiktig i mina förväntningar pga tidigare MF men nu börjar det kännas mer och mer verkligt för varje dag som går. 
  • Anonym (ENellerTVÅ)
    Flowerpower33 skrev 2024-02-17 09:57:01 följande:

Nejdå det är bara gå med. Länken ska funka 48 h så borde fungera. har du provat kopiera in den i webbläsaren kanske? 

https://fb.me/g/p_vgkpLXsuQMVyBe8U/e7gPRIyT

Nu kom jag med! Tack snälla!

har svårt att följa med i flödet här. FB-grupp blir nog lättare :)
  • Gbgmamma
    Nimet123 skrev 2024-02-16 20:41:01 följande:

Hej

idag har jag haft vita slem flytningar med rosa streck typ väldigt ljust och litet. En på dagen och en nu. Är lite orolig, har inte ont direkt men typ lite molande värk. minns att jag fick klar rosa flytning som en femma med pojken i vecka 7-8. Är i vecka 5+4 nu. Är det normalt

Jag hade också så i några dagar innan jag plussade, med förra barnet blödde jag flera gånger under graviditeten. Håller tummarna för att det går bra för dig
  • Nimet123
    Skönt att det gick bra för dig♥️
    Gbgmamma skrev 2024-02-17 11:12:42 följande:
    Jag hade också så i några dagar innan jag plussade, med förra barnet blödde jag flera gånger under graviditeten. Håller tummarna för att det går bra för dig

Hoppas det går bra för mig med. Har inte fått några rosa flytningar än. 

var i gbg kan man boka vaginalt ultraljud som inte är så dyrt. 

sen har jag en annan fråga. Min syster födde en pojke i vecka 28 med kromosom avvikelse som inte finns registrerat i sveriges system. Men fanns i australien och indien. Den heter Fontaine progeroid syndrome. 
    jag och min syster är tvillingar. Är själv orolig över detta. Kan jag gå kub genom mvc pågrund av min systers situation. Hon fick kub nipt med andra sina barn pågrund av detta. 

• Nimet123
    Skönt att det gick bra för dig♥️
    Gbgmamma skrev 2024-02-17 11:12:42 följande:

Hoppas det går bra för mig med. Har inte fått några rosa flytningar än. 

var i gbg kan man boka vaginalt ultraljud som inte är så dyrt. 

sen har jag en annan fråga. Min syster födde en pojke i vecka 28 med kromosom avvikelse som inte finns registrerat i sveriges system. Men fanns i australien och indien. Den heter Fontaine progeroid syndrome. 
    jag och min syster är tvillingar. Är själv orolig över detta. Kan jag gå kub genom mvc pågrund av min systers situation. Hon fick kub nipt med andra sina barn pågrund av detta. 

Svar på tråden Bf Oktober 2024