Bf Oktober 2024
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Jag gjorde en grupp nu, de som vill gå med nu kan bara gå in här, de som vill vänta kan gå med senare. Tänker att vi stänger efter typ 50-100 medlemmar så den inte blir för stor?
Den är privat och kan inte sökas fram, endast medlemmar ser den. 😊
https://fb.me/g/p_tvwwscDoZYopTGX3/x1cOxhhD
Nejdå det är bara gå med. Länken ska funka 48 h så borde fungera. har du provat kopiera in den i webbläsaren kanske?
Den slutar fungera när 20 personer tryckt på länken. Nog därför. Men den nya länken ska fungera 48 h eller tills 20 personer klickat på den 😊
Nejdå det är bara gå med. Länken ska funka 48 h så borde fungera. har du provat kopiera in den i webbläsaren kanske?
https://fb.me/g/p_vgkpLXsuQMVyBe8U/e7gPRIyT
Hej
idag har jag haft vita slem flytningar med rosa streck typ väldigt ljust och litet. En på dagen och en nu. Är lite orolig, har inte ont direkt men typ lite molande värk. minns att jag fick klar rosa flytning som en femma med pojken i vecka 7-8. Är i vecka 5+4 nu. Är det normalt
Hoppas det går bra för mig med. Har inte fått några rosa flytningar än.
var i gbg kan man boka vaginalt ultraljud som inte är så dyrt.
sen har jag en annan fråga. Min syster födde en pojke i vecka 28 med kromosom avvikelse som inte finns registrerat i sveriges system. Men fanns i australien och indien. Den heter Fontaine progeroid syndrome.
jag och min syster är tvillingar. Är själv orolig över detta. Kan jag gå kub genom mvc pågrund av min systers situation. Hon fick kub nipt med andra sina barn pågrund av detta.
Hoppas det går bra för mig med. Har inte fått några rosa flytningar än.
var i gbg kan man boka vaginalt ultraljud som inte är så dyrt.
sen har jag en annan fråga. Min syster födde en pojke i vecka 28 med kromosom avvikelse som inte finns registrerat i sveriges system. Men fanns i australien och indien. Den heter Fontaine progeroid syndrome.
jag och min syster är tvillingar. Är själv orolig över detta. Kan jag gå kub genom mvc pågrund av min systers situation. Hon fick kub nipt med andra sina barn pågrund av detta.