Bf Oktober 2024
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Beklagar verkligen, mitt ul såg inte heller så bra ut så gissar att jag också får missfall, hade ett i okt, det är så trist.
hoppas du blir gravid snart igen och det går bra!
Det kan inte bara ha varit för tidigt då? känns som man läser om folk som kommer tillbaka på ultraljud någon vecka senare så ser allt bra ut, det händer väll? 🌸 håller tummarna att allt är bra, när tänkte du kolla igen?
beklagar verkligen till alla er som fått missfall, hoppas ni får ett plus snart igen ❤️
Det kan inte bara ha varit för tidigt då? känns som man läser om folk som kommer tillbaka på ultraljud någon vecka senare så ser allt bra ut, det händer väll? 🌸 håller tummarna att allt är bra, när tänkte du kolla igen?
beklagar verkligen till alla er som fått missfall, hoppas ni får ett plus snart igen ❤️
Cececilia:
Va roligt !! 😄
Ja nu har jag vetat om denna Graviditeten i 1 vecka och fortfarande som små blödningar/flytningar som gör mig orolig varje dag.. Pratat med en barnmorska men hon va inte till någon hjälp, hon pratade om missfall även om jag berättade att jag har haft en ständig stegring på mina graviditetstest. Så de får bli att boka ett VUL hos en privat bm och fick tips om blodprov som man kunde ta för att kolla ens hcg stegring! Jag är verkligen inte redo för att förlora vårat lilla underverk ♥️
min pessimism peakade igår, gjorde ett nytt ul idag med en bättre apparat och nu såg gulesäcken inte särskilt stor ut och jag såg en fosterstruktur motsv v 6+0 med ett pickade hjärta!!!
Vilken otur så många av er har! Vet precis känslan 😔 Jag känner verkligen hur oron bara växer här, varje gång jag pratar om graviditeten så känns det som att jag hittar på eller att den snart ändå kommer vara över, vårt MA i höstas har nu verkligen satt sig ner på psyket än vad jag trott.
För att toppa det så var jag hos tandläkaren idag, tror ni att jag där och då tänkte på att jag var gravid? Nope. så röntgen utan extra skydd, så nu ska jag gå med lite extra ångest för det, även om jag läser mig till att det inte borde vara någon fara.
Ja graviditet är verkligen ingen dans på rosor, nu håller jag tummarna För att tiden går fort, så vi får kika in i magen i mars när jag bokat tidigt UL. hoppas verkligen få se något denna gång och slippa blödningar fram tillsdess.
min pessimism peakade igår, gjorde ett nytt ul idag med en bättre apparat och nu såg gulesäcken inte särskilt stor ut och jag såg en fosterstruktur motsv v 6+0 med ett pickade hjärta!!!
Verkligen ledsen att läsa om er som inte får behålla era små frön 💔 Det är så tufft att gå igenom, men det blir lättare att förhålla sig till med tiden ❤️ Mitt tips är att använda det samtalsstöd som ofta finns, det hjälper att få prata om det och få hjälp att bearbeta sorgen!
Cececilia:
Va roligt !! 😄
Ja nu har jag vetat om denna Graviditeten i 1 vecka och fortfarande som små blödningar/flytningar som gör mig orolig varje dag.. Pratat med en barnmorska men hon va inte till någon hjälp, hon pratade om missfall även om jag berättade att jag har haft en ständig stegring på mina graviditetstest. Så de får bli att boka ett VUL hos en privat bm och fick tips om blodprov som man kunde ta för att kolla ens hcg stegring! Jag är verkligen inte redo för att förlora vårat lilla underverk ♥️