Bf Oktober 2024
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hej alla!
jag är lite oroligare denna gången än förra då jag fyllt 36 nu. Var 33 när jag fick dottern. Vet att risken för missfall och olika kromosomfel ökar ganska snabbt efter 35?
Har en hel del molande värk, vilket jag inte kan minnas att jag hade sist. Är ni några andra som har det?
känner mig också ganska svullen om magen till och från.
Tack för tryggande ord. Det känns lite lugnare. ❤️
Är bara 5+0 så skulle på sin höjd synas en minimal hinnsäck så inte så mkt att se än, från 5+3 brukar även gulesäcken kunna ses men skulle befruktningen diffa några dagar och jag inte kan se nåt skulle jag oroa ihjäl mig. Så tänker att jag väntar tills jag är ganska säker på att ett hjärta går att se Om allt är som det ska
hur gammal är ditt första barn? Jag har två större på 10 och 13 och en 1,5-åring med en annan pappa så två kullar. Trodde aldrig i livet jag skulle ha fler än två haha.
Är bara 5+0 så skulle på sin höjd synas en minimal hinnsäck så inte så mkt att se än, från 5+3 brukar även gulesäcken kunna ses men skulle befruktningen diffa några dagar och jag inte kan se nåt skulle jag oroa ihjäl mig. Så tänker att jag väntar tills jag är ganska säker på att ett hjärta går att se Om allt är som det ska
hur gammal är ditt första barn? Jag har två större på 10 och 13 och en 1,5-åring med en annan pappa så två kullar. Trodde aldrig i livet jag skulle ha fler än två haha.
Ah jag fattar!
sonen är 4,5. Kom till genom IVF. På den tiden hade jag väldigt svårt att bli gravid. Tog 6 år för oss att få honom. efter honom har jag blivit gravid hur många gånger som helst men lika många missfall. har pcos och jobbat som tusan på hälsan och min fertilitet. Plus tar lite olika mediciner nu så håller mina tummar så hårt!!
så fint att ha så pass äldre syskon. Om de har intresse så måste de ju vara den bästa hjälpredorna ju! Fick själv syskon när jag var 12, blev som en extraförälder och stor överbeskyddade. <3
Smart tänkt.
från och med vilken vecka kan man se hjärtat?
Ah jag fattar!
sonen är 4,5. Kom till genom IVF. På den tiden hade jag väldigt svårt att bli gravid. Tog 6 år för oss att få honom. efter honom har jag blivit gravid hur många gånger som helst men lika många missfall. har pcos och jobbat som tusan på hälsan och min fertilitet. Plus tar lite olika mediciner nu så håller mina tummar så hårt!!
så fint att ha så pass äldre syskon. Om de har intresse så måste de ju vara den bästa hjälpredorna ju! Fick själv syskon när jag var 12, blev som en extraförälder och stor överbeskyddade. <3
Ja man har ju lite sämre odds i den här åldern.
de två stora älskar lillebror och han dem! Vet dock inte hur pepp de är på ett syskon till haha.
jag håller tummarna att det går hela vägen för oss båda, när har du bf?
Smart tänkt.
Smart tänkt.
Plussade idag med tredje barnet. Fick missfall i december så är väll försiktigt glad men har en så mycket bättre känsla denna gång. Går allt bra är det BF 24 oktober 😊
har ni skapat någon FB grupp ännu?