Bf Oktober 2024
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Jag är i vecka 5 endast nu (4+4) 🤪
Spännande med första besöket 😍 är något speciellt med första försöket har jag alltid tyckt 😅
Hoppas du får det! Annars kanske man får söka sig till någon privat som gör det?
Okej 😄 nja har typ inga symtom. Lite spänningar i brösten annars känns allt som vanligt!
Är det någon har som gjort VUL i vecka 6 (5+5) ungefär??
hej!
ni som pratar om VUL - får ni det gratis eller betalar ni själva?
hej!
ni som pratar om VUL - får ni det gratis eller betalar ni själva?
Anonym (väntar barn nr 2)
Jag har bokat privat imorgon kostar mig 1200kr. Troligen kommer jag inte se något hjärtslag med kan se så det finns hinnesäck och gula säck. Bara för att se så det finns något där ☺️
Jag ska också på vul, fick tid nu på fredag. Jag berättade om min oro och tidigare missfall. Räknat på senaste mens är jag då i v 5+2. Jag frågade om det inte var för tidigt att komma redan på fredag men dom sa att jag kunde komma då. Har läst om några som sett hjärtslag redan då. Känner mej nervös, ser dom ingenting så kommer man ju vara ännu mer nervös inför nästa tänker jag?
Vi har betalat själva privat för tidigt vul innan. Förra gången var det lite extra relevant då jag var tvungen att berätta väldigt tidigt på jobbet eftersom jag hade gravid-ovänliga arbetsuppgifter så då blev det vul i typ v8 för att se så det fanns något att berätta om.
Nu känns det lika bra att köra samma denna gång. Men jag väntar kanske 3v till.