Bf Oktober 2024
Om jag har räknat rätt så har jag BF 5 oktober. Så det är fortfarande väldigt tidig. Enda symtomet jag har är ömma bröst. Är det någon har inne som skulle kunna visa sina ökningar på gravidtesten? 😊
Om jag har räknat rätt så har jag BF 5 oktober. Så det är fortfarande väldigt tidig. Enda symtomet jag har är ömma bröst. Är det någon har inne som skulle kunna visa sina ökningar på gravidtesten? 😊
MHe86, tack för bilden. Mina liknar dina test. Jobbigt att må så illa redan! Hoppas det blir lite bättre snart
EnKatta, tack för bilen vet inte varför men gör mig lite lugn att se andra med liknade stegring. Är också väldigt orolig då jag fick kemisk i oktober. Jag har inte bokat inskrivning tror jag väntar till v.7
EnKatta: (fungerar inte att citera)
Men ja man greppar verkligen efter varje halmstrå!
Mitt enda symtom hittills är också bara ömma och större bröst. Annars mår jag precis som vanligt.
Här är min stegring, men oroar mig att den går för sakta?
Grattis till er andra som och har plussat❤️
Jossolo: Grattis till plusset! Ja dom där veckotesten är både positiva och negativa. Vilken vecka är du i nu?😍
Jag skrev också in mig hos barnmorskan när det blev 2-3 veckor så jag ska dit på fredag. Ska försöka få tid till tidigt VUL men har inga förhoppningar på att jag ska få det via barnmorskan :/
Jag är i vecka 5 endast nu (4+4) 🤪
Spännande med första besöket 😍 är något speciellt med första försöket har jag alltid tyckt 😅
Hoppas du får det! Annars kanske man får söka sig till någon privat som gör det?
Okej 😄 nja har typ inga symtom. Lite spänningar i brösten annars känns allt som vanligt!
Är det någon har som gjort VUL i vecka 6 (5+5) ungefär??
Anonym (väntar barn nr 2)
Jag har bokat privat imorgon kostar mig 1200kr. Troligen kommer jag inte se något hjärtslag med kan se så det finns hinnesäck och gula säck. Bara för att se så det finns något där ☺️
Emmapemma85: du får uppdatera hur det går. Jag avbokade mitt ska bort i helgen och insåg att jag bara kommer gå runt med mer oro om jag inte skulle höra hjärtljud imorgon. Men ska nog boka på ett i kanske v.8 ☺️
Är så ledsen.
Tisdag den 30/1 plussa jag med gravid 1-2v. Idag, 10dagar senare med morgonurin står det fortfarande 1-2v 😫😫
Vad tråkigt!!
Men tänker att spannet är ju ganska så stort mellan 1-2 veckor. Så kanske slår om till 2-3 veckor snart. Om du plussade tidigt så kan det fort stämma att du är inne på vecka 2 nu om det är 10 dagar sen du testa❤️
Fick en mörkröd blödning i fredags sen dess har jag haft ljusbruna flytningar :( . Är så himla orolig för missfall, skulle vilja göra ett VUL men finns nu inga lediga tider omkring här där jag bor tidigaste är om 3 veckor. Ska prata med barnmorskan vid halv 10 men tvekar att jag kommer få hjälp därifrån😢
Jossolo: Beklagar hoppas det var förtidigt för VUL.
Ja hoppas det bara var en liten tidig blödning och att det inte kommer nå mer!!
Anonym(Väntar barn nr 2): Hon kunde inte hjälpa, hon sa att det var vanligt med en liten blödning såhär tidigt i graviditeten. Så får vänta någon vecka innan jag har bokat privat VUL