Bf Oktober 2024
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Hejsan!
Såg att det inte fanns någon tråd för de med bf i Oktober.
Tänkte att jag gör en så kan vi följas åt de som vill.
Nu är det 10 år sen sist jag var gravid och råkar visst fått samma bf datum som då också.
Emmapemma85: du får uppdatera hur det går. Jag avbokade mitt ska bort i helgen och insåg att jag bara kommer gå runt med mer oro om jag inte skulle höra hjärtljud imorgon. Men ska nog boka på ett i kanske v.8 ☺️
Är så ledsen.
Tisdag den 30/1 plussa jag med gravid 1-2v. Idag, 10dagar senare med morgonurin står det fortfarande 1-2v 😫😫
Är så ledsen.
Tisdag den 30/1 plussa jag med gravid 1-2v. Idag, 10dagar senare med morgonurin står det fortfarande 1-2v 😫😫
Vad tråkigt!!
Men tänker att spannet är ju ganska så stort mellan 1-2 veckor. Så kanske slår om till 2-3 veckor snart. Om du plussade tidigt så kan det fort stämma att du är inne på vecka 2 nu om det är 10 dagar sen du testa❤️
Vad tråkigt!!
Men tänker att spannet är ju ganska så stort mellan 1-2 veckor. Så kanske slår om till 2-3 veckor snart. Om du plussade tidigt så kan det fort stämma att du är inne på vecka 2 nu om det är 10 dagar sen du testa❤️
Höst2023: Jag blev tvungen att ändra tiden idag pga sjukdom så ska iväg på fredag om en vecka istället då jag enligt beräkning är i v 6+2. Uppdaterar efter det :)
Segt att behöva vänta en vecka, men det kanske ändå är bra då chansen bör vara bra mycket större att man kan se något i vecka 7 än 6?
Jag var på första inskrivningssamtalet hos BM igår och har planerat in KUB-ultraljud innan påsk. Känns otrooooligt långt bort så är inne på att boka tidigt VUL privat för att få chansen att se att allt står rätt till innan dess. Har någon erfarenhet av det i GBG-trakten?
Höst2023: Jag blev tvungen att ändra tiden idag pga sjukdom så ska iväg på fredag om en vecka istället då jag enligt beräkning är i v 6+2. Uppdaterar efter det :)
Halloj på er och grattis till er alla????
Jag hoppar in med er här, är beräknad bf 3 oktober på min sons 2 årsdag! Spännande.
Jag har 2 missfall i bagaget senaste 6 månaderna en som fick komma ut med skrap o en med abort tabletter..
Så min ångest är relativt stor just nu men fått tid för vul 22/2 så ska överleva dit känns som en evighet bort haha..
Vabb vecka för sonen dessutom såg ni andra är sjuka med vi är dunder förkylda vi med.. vabruari it is..
Hej!
Hoppar in här, plussade idag med clearblue som visade gravid 1-2. Beräknad BF 15 oktober 2024.
Har 4 barn sen innan. Min minsta fyller 7 i år så detta blir en sladdis 😂😍
Haft spotting i 4 dagar från BIM till igår, så trodde det var mensen som var påväg men sen slutade det och idag plussade jag 😍