Har ni träffat nån från nätet?
Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?
Inte tinder, det räknas inte.
Puss och kram!
Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?
Inte tinder, det räknas inte.
Puss och kram!
Jag som är helt anti-nätdejting träffade faktiskt min älskling på fejjan, han skickade en random vänförfrågan och messade mig som besatt i månader tills jag gav upp och träffade honom i verkligheten. 😁
För en månad sen skrev jag här att jag träffat min nuvarande kk via nätet, men nu när jag läser andras inlägg inser jag att jag inte tänkte på alla andra jag träffat :D
Började chatta på Yahoo-chatten 1999 och chattade nog med hundratals under årens lopp. Vi blev ett gäng i svenska chatten som sen träffades i Stockholm en galen kväll 1999, både tjejer och killar.
Sen var det massor med killar jag träffade via chatten under årens lopp, bl.a. en äldre spanjor som jag hade chattat med vänskapligt i fem år innan jag hälsade på honom i Spanien och han introducerade mig i sexklubbarnas värld, vi hade mycket kul på de två resor jag gjorde dit.
Min sons pappa träffade jag också via nätet, fast inte på en dejtingsida utan på ett slags "vänsida" (där jag för övrigt träffade hundratals irl). Vi var ett gäng som träffades irl, vilket ledde till att han och jag sen var ihop i 14 år och fick vår son.
Och min nuvarande kk träffade jag på BC för ett halvår sen, och vi är väldigt nöjda med varandra.