Har ni träffat nån från nätet?
Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?
Inte tinder, det räknas inte.
Puss och kram!
Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?
Puss och kram!
Det där med gamla chatter får mig att minnas MSN, tider det. Men har som sagt aldrig fattat grejen med BC
Tjejen har legat med några från BC :)
Jodå, här på Familjeliv träffade jag en kvinna. Vi chattade en längre tid, träffades och tog en fika ett par ggr. Vi bor rätt långt ifrån varandra. Sen hamnade vi i säng en helg. Men vi var nog inte ämnade för varandra. Dock har vi fortfarande kontakt och träffas då och då. Vi har båda partners och har setts alla fyra ett par gånger.
Men jag träffade min andra fru för över 20 år sedan på nätet. Passagen, tror jag det var. Vi var tillsammans 18 år.
Har också träffat några kvinnor och haft sexuella relationer med på BC, Happy pancake och några andra dejtingsajter. Har dock aldrig testat Tinder. Gillar inte upplägget.
Nu är jag i en fast relation sedan ett par år, så jag har inte längre nåt behov av sånt.
Ja, min nuvarande kk träffade jag på BC. Väldigt nöjd.
Träffade min älskare på BC
Puss och kram!