• HOStockholm

Har ni träffat nån från nätet?

Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?

Inte tinder, det räknas inte. 

Puss och kram!

• Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?
  • Anonym (Haha forntiden kommer här)
    HOStockholm skrev 2024-01-22 12:50:58 följande:

Det där med gamla chatter får mig att minnas MSN, tider det. Men har som sagt aldrig fattat grejen med BC

En annan fastnade i icq chatten..hahaha jag har de icq ljudet som sms signal numeraSkrattande
  • HOStockholm
    Anonym (Haha forntiden kommer här) skrev 2024-01-22 12:58:51 följande:
    En annan fastnade i icq chatten..hahaha jag har de icq ljudet som sms signal numeraSkrattande
    har du lagt chattandet på hyllan? haha
  • Anonym (Z2)

Tjejen har legat med några från BC :)

• Anonym (Haha forntiden kommer här)
    HOStockholm skrev 2024-01-22 13:13:27 följande:
    har du lagt chattandet på hyllan? haha
    Ja icq'n är nerlagd här..den dog rätt så fort när mobilerna kunde börja att surfa med. Och där så var messenger bättre att ha. så numera är det messenger som man har..se vet ja inte varför men det blir mycket chattande via instagram med.. de flesta vännerna hänger där så därav man "tjötar" mera där Skrattande
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Haha forntiden kommer här) skrev 2024-01-22 12:58:51 följande:
    Just det icq... sexade lite med en tjej därifrån runt 1998... det var ett tag sedan ju. Drömmer
  • Anonym (Mm...)

Jodå, här på Familjeliv träffade jag en kvinna. Vi chattade en längre tid, träffades och tog en fika ett par ggr. Vi bor rätt långt ifrån varandra. Sen hamnade vi i säng en helg. Men vi var nog inte ämnade för varandra. Dock har vi fortfarande kontakt och träffas då och då. Vi har båda partners och har setts alla fyra ett par gånger.

Men jag träffade min andra fru för över 20 år sedan på nätet. Passagen, tror jag det var. Vi var tillsammans 18 år.

Har också träffat några kvinnor och haft sexuella relationer med på BC, Happy pancake och några andra dejtingsajter. Har dock aldrig testat Tinder. Gillar inte upplägget.

Nu är jag i en fast relation sedan ett par år, så jag har inte längre nåt behov av sånt.

• beli

Ja, min nuvarande kk träffade jag på BC. Väldigt nöjd.

• Anonym (BC)

Träffade min älskare på BC 

• Shameless
    HOStockholm skrev 2024-01-22 09:24:02 följande:
    Har ni träffat nån från nätet?

Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?

Inte tinder, det räknas inte. 

Puss och kram!

Ja, har träffat en annan medlem på FL för sex. Men det var typ 12 år sedan. 
  • HOStockholm
    Shameless skrev 2024-01-22 17:39:26 följande:
    Ja, har träffat en annan medlem på FL för sex. Men det var typ 12 år sedan. 
    Hur gick det till?
Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?