Inlägg från: Anonym (Haha forntiden kommer här) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Haha forntiden kommer här)

Har ni träffat nån från nätet?

Jag träffade min sambo på passagen's chat hösten 2001.. helt ärligt så var min tanke att ha lite "kul" men det blev visst lite mera seriöst{#emotions_dlg.embarassed}{#emotions_dlg.laughing}

Anonym (Sagan om draken) skrev 2024-01-22 11:56:07 följande:
    Läst om killar som träffade tjejer som bara sökte seriöst, men visade sig att de var öppna för lite kul.
    Jag med facit till hands så tänkte hon precis samma sak som jag dvs ha lite kul.. man hade istort sett liknande kontakt med andra tjejer då,men avstånden va ju helt åt skogen för att det skulle vara lätt att träffas då de andra rann ut i sanden..
    Anonym (Bla_på_FL) skrev 2024-01-22 12:16:46 följande:
    Saknar Passagen chat, där kunde man stöta på en del intressanta människor.
    Ja passagen chatten va en av det första stora sk chatroom's för vanligt folk..fanns ju även det rummet rita o gissa..det va ett otroligt bra tidsfördriv o man fick sej många skratt där medSkrattande

Men visst det fanns rätt så många creepy personer som hängde där...o många roliga personer med..det blev lite som ett hak..efter skolan in o snacka med folket.. men även här på FL så finnes det mycket trevligt folk..några som är riktigt duktiga på att svara på en del väldigt märkliga frågor har jag märkt.. sen så gillar jag forum's modellen mera än Facebook..kan nog kanske bero på att man är lite äldre Skrattande
    HOStockholm skrev 2024-01-22 12:50:58 följande:

Det där med gamla chatter får mig att minnas MSN, tider det. Men har som sagt aldrig fattat grejen med BC

En annan fastnade i icq chatten..hahaha jag har de icq ljudet som sms signal numeraSkrattande
    HOStockholm skrev 2024-01-22 13:13:27 följande:
    har du lagt chattandet på hyllan? haha
    Ja icq'n är nerlagd här..den dog rätt så fort när mobilerna kunde börja att surfa med. Och där så var messenger bättre att ha. så numera är det messenger som man har..se vet ja inte varför men det blir mycket chattande via instagram med.. de flesta vännerna hänger där så därav man "tjötar" mera där Skrattande
Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?