Har ni träffat nån från nätet?
Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?
Inte tinder, det räknas inte.
Puss och kram!
Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?
Inte tinder, det räknas inte.
Puss och kram!
Japp! Par på BC.
Träffat flera på olika dejtsidor, det var fem st som jag hade sex med.
Ja. VI bor ihop sen 8 år tillbaka.
Ja, förr så träffade jag tjejer på Tinder (även om du inte tycker att det räknas), Happypancake, Victoria Milan och C-date. Jag har dock aldrig träffat någon via Bodycontact eller Familjeliv.
Ja.
Ja, förr så träffade jag tjejer på Tinder (även om du inte tycker att det räknas), Happypancake, Victoria Milan och C-date. Jag har dock aldrig träffat någon via Bodycontact eller Familjeliv.
Ja. Vi träffades för 15 år sen genom BC och har nu varit sambos i 14 år. Vi har även tillsammans träffat par och kvinnor från BC och familjeliv.
Ja, lite blandat. Några blev det lite tillfälligt. En blev jag tillsammans med under ett knapp år och en var jag kk med under fyra år.
Jag träffade min sambo på passagen's chat hösten 2001.. helt ärligt så var min tanke att ha lite "kul" men det blev visst lite mera seriöst