• HOStockholm

Har ni träffat nån från nätet?

Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?

Inte tinder, det räknas inte. 

Puss och kram!

• Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?
  • Anonym (Yes)

Ja ett par stycken från bc. Men det var aldrig bra och ingen skillnad från tinderträsket, så aldrig igen.

• Anonym (Sagan om draken)
    Anonym (Haha forntiden kommer här) skrev 2024-01-22 11:51:38 följande:

Jag träffade min sambo på passagen's chat hösten 2001.. helt ärligt så var min tanke att ha lite "kul" men det blev visst lite mera seriöst{#emotions_dlg.embarassed}{#emotions_dlg.laughing}

Läst om killar som träffade tjejer som bara sökte seriöst, men visade sig att de var öppna för lite kul.
  • Anonym (Haha forntiden kommer här)
    Anonym (Sagan om draken) skrev 2024-01-22 11:56:07 följande:
    Läst om killar som träffade tjejer som bara sökte seriöst, men visade sig att de var öppna för lite kul.
    Jag med facit till hands så tänkte hon precis samma sak som jag dvs ha lite kul.. man hade istort sett liknande kontakt med andra tjejer då,men avstånden va ju helt åt skogen för att det skulle vara lätt att träffas då de andra rann ut i sanden..
  • Anonym (Bla_på_FL)

Ja, bland annat här på FL, en mycket snäll, omtänksam och trevlig kvinna. Frågan är om hon inte är bland de bästa människor jag träffat.

• Anonym (Bla_på_FL)
    Anonym (Haha forntiden kommer här) skrev 2024-01-22 11:51:38 följande:

Jag träffade min sambo på passagen's chat hösten 2001.. helt ärligt så var min tanke att ha lite "kul" men det blev visst lite mera seriöst{#emotions_dlg.embarassed}{#emotions_dlg.laughing}

Saknar Passagen chat, där kunde man stöta på en del intressanta människor.

• Anonym (Haha forntiden kommer här)
    Anonym (Bla_på_FL) skrev 2024-01-22 12:16:46 följande:
    Saknar Passagen chat, där kunde man stöta på en del intressanta människor.
    Ja passagen chatten va en av det första stora sk chatroom's för vanligt folk..fanns ju även det rummet rita o gissa..det va ett otroligt bra tidsfördriv o man fick sej många skratt där medSkrattande

Men visst det fanns rätt så många creepy personer som hängde där...o många roliga personer med..det blev lite som ett hak..efter skolan in o snacka med folket.. men även här på FL så finnes det mycket trevligt folk..några som är riktigt duktiga på att svara på en del väldigt märkliga frågor har jag märkt.. sen så gillar jag forum's modellen mera än Facebook..kan nog kanske bero på att man är lite äldre Skrattande
  • Anonym (M)

Jodå det har blivit några stycken genom åren. En var en fin tjej men vi var inte där mognadsmässigt någon av oss. En annan blev en ren katastrof. En tredje och fjärde träffade jag aldrig i verkligheten men hade gärna gjort det. Den femte är min underbara sambo.

• Anonym (L)

4-5 st från BC. En träffade jag regelbundet i ett år som kk, de andra blev det bara 1 träff vardera med.

• Anonym (M)
    Anonym (Haha forntiden kommer här) skrev 2024-01-22 12:26:37 följande:
    Ja passagen chatten va en av det första stora sk chatroom's för vanligt folk..fanns ju även det rummet rita o gissa..det va ett otroligt bra tidsfördriv o man fick sej många skratt där medSkrattande

Men visst det fanns rätt så många creepy personer som hängde där...o många roliga personer med..det blev lite som ett hak..efter skolan in o snacka med folket.. men även här på FL så finnes det mycket trevligt folk..några som är riktigt duktiga på att svara på en del väldigt märkliga frågor har jag märkt.. sen så gillar jag forum's modellen mera än Facebook..kan nog kanske bero på att man är lite äldre Skrattande
    Skissa och gissa ja. Det var en klassiker. Även aftonbladets chatt var rätt stor ett tag.
  • HOStockholm

Det där med gamla chatter får mig att minnas MSN, tider det. Men har som sagt aldrig fattat grejen med BC

Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?