Har ni träffat nån från nätet?
Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?
Inte tinder, det räknas inte.
Puss och kram!
Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?
Inte tinder, det räknas inte.
Puss och kram!
Ja ett par stycken från bc. Men det var aldrig bra och ingen skillnad från tinderträsket, så aldrig igen.
Jag träffade min sambo på passagen's chat hösten 2001.. helt ärligt så var min tanke att ha lite "kul" men det blev visst lite mera seriöst
Ja, bland annat här på FL, en mycket snäll, omtänksam och trevlig kvinna. Frågan är om hon inte är bland de bästa människor jag träffat.
Jag träffade min sambo på passagen's chat hösten 2001.. helt ärligt så var min tanke att ha lite "kul" men det blev visst lite mera seriöst
Jodå det har blivit några stycken genom åren. En var en fin tjej men vi var inte där mognadsmässigt någon av oss. En annan blev en ren katastrof. En tredje och fjärde träffade jag aldrig i verkligheten men hade gärna gjort det. Den femte är min underbara sambo.
4-5 st från BC. En träffade jag regelbundet i ett år som kk, de andra blev det bara 1 träff vardera med.
Det där med gamla chatter får mig att minnas MSN, tider det. Men har som sagt aldrig fattat grejen med BC