• HOStockholm

Har ni träffat nån från nätet?

Som frågan lyder, har ni träffat nån från nätet? Här på familjeliv, chattsida eller renodlad sexsida?

Inte tinder, det räknas inte. 

Puss och kram!

• Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?
  • Anonym (tisdag)

Män då?

Anonym (krister69) skrev 2024-01-30 19:08:37 följande:
    Hemligg kan jag med rekommendera, lätt att träffa kvinnor för heta möten.
  • molly50
    PorterPelle skrev 2024-01-30 14:43:38 följande:
    På SprayDate träffade jag mitt ex och några andra innan henne. Det var en kul sida. 
    Min nuvarande fru hittade jag först via Bodycontact där vi bara chattade utan att träffas och sen träffades vi irl på annat sätt och kom fram till att vi skrivit med varandra där. Och sen blev det som det blev
    Ja,det var en rolig sida.
    Träffade inte bara min man där utan fick också nya vänner. Glad

Ok. BC är en sida jag aldrig har provat.
    Och nu har jag ju ingen anledning till det heller. Glad
  • molly50
    Anonym (tisdag) skrev 2024-01-30 14:44:03 följande:
    När var det då?
    Det var väl drygt 22 år sen. Glad
  • Anonym (Lösaktig)
    molly50 skrev 2024-01-30 20:00:26 följande:
    Ja,det var en rolig sida.
    Träffade inte bara min man där utan fick också nya vänner. Glad

Ok. BC är en sida jag aldrig har provat.
    Och nu har jag ju ingen anledning till det heller. Glad
    BC är ett ljusår snuskigare än spraydate, milt uttryckt. Men det har sin charm ändå.
  • molly50
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-01-30 22:07:49 följande:
    BC är ett ljusår snuskigare än spraydate, milt uttryckt. Men det har sin charm ändå.
    Jo,det förstår jag. Flört
    Det är väl därför jag aldrig har dragits dit då jag sökte något mer seriöst.
  • Anonym (Lösaktig)
    molly50 skrev 2024-01-30 22:10:50 följande:
    Det är det som är så fint med nätet. Vill man ha något snuskigt kan man söka efter de premisserna, vill man ha något för familjebildning så kan man hitta en sån sajt.
    Sen vet man ju aldrig hur det går i förväg, det ena utesluter inte det andra.
  • molly50
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-01-30 22:42:56 följande:
    Det är det som är så fint med nätet. Vill man ha något snuskigt kan man söka efter de premisserna, vill man ha något för familjebildning så kan man hitta en sån sajt.
    Sen vet man ju aldrig hur det går i förväg, det ena utesluter inte det andra.
    Så är det absolut. 
  • HOStockholm
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-01-30 14:22:19 följande:
    De detaljerna behöver vi inte gå in på 😉
    Haha... du vet var jag finns ;)
    Anonym (K) skrev 2024-01-30 12:09:26 följande:

Jag och min man träffades på DS.

Men gud, nice ändå att träffa rätt där av alla ställen!
  • Anonym (Sagan om draken)
    PorterPelle skrev 2024-01-30 14:43:38 följande:
    På SprayDate träffade jag mitt ex och några andra innan henne. Det var en kul sida. 
    Där träffade jag hon som blev mitt första (och hittills enda) ligg. Så ja, det var en kul sida.
  • PorterPelle
    molly50 skrev 2024-01-30 22:10:50 följande:
    SprayDate kunde vara lika sexigt som bc så var man hittar det seriösa kan variera Glad Att träffa sin fru kan väl ses som seriöst även om man sett tuttarna innan man dejtat? Ser det mer som att träffa någon med liknade intressen på olika ställen. Fast jag hade ju inte tänkt träffa en fru direkt på bc, det har du rätt i. Men jag känner två par till som träffats där och gift sig. 
Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?