Inlägg från: Anonym (Lösaktig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lösaktig)

Har ni träffat nån från nätet?

Jag har träffat både killar och tjejer från internets alla hörn :)

• Anonym (Lösaktig)
    HOStockholm skrev 2024-01-28 08:38:31 följande:
    Handlar ju om att lära sig ta förbi anonyma spärren(;
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-01-27 09:53:56 följande:

Jag har träffat både killar och tjejer från internets alla hörn :)

Vilket hörn gillar du bäst? Haha
    Att ta sig förbi den var häftigt.

Jag vet inte säkert vilken som är bäst. Det är nog helheten av alla möjligheter nätet ger som jag gillar.
  • Anonym (Lösaktig)
    HOStockholm skrev 2024-01-29 08:25:42 följande:
    Spännande
    Verkligen.
    Det är få ställen man kan ge och få så spännande förslag som på nätet ;)
  • Anonym (Lösaktig)
    HOStockholm skrev 2024-01-29 21:49:20 följande:
    Får man fråga vem du är..?
    De detaljerna behöver vi inte gå in på 😉
  • Anonym (Lösaktig)
    Anonym (K) skrev 2024-01-30 12:09:26 följande:

Jag och min man träffades på DS.

DS fyller helt klart sin funktion. Skönt med ett forum där det finns likasinnade. 
  • Anonym (Lösaktig)
    molly50 skrev 2024-01-30 20:00:26 följande:
    Ja,det var en rolig sida.
    Träffade inte bara min man där utan fick också nya vänner. Glad

Ok. BC är en sida jag aldrig har provat.
    Och nu har jag ju ingen anledning till det heller. Glad
    BC är ett ljusår snuskigare än spraydate, milt uttryckt. Men det har sin charm ändå.
  • Anonym (Lösaktig)
    molly50 skrev 2024-01-30 22:10:50 följande:
    Jo,det förstår jag. Flört
    Det är väl därför jag aldrig har dragits dit då jag sökte något mer seriöst.
    Det är det som är så fint med nätet. Vill man ha något snuskigt kan man söka efter de premisserna, vill man ha något för familjebildning så kan man hitta en sån sajt.
    Sen vet man ju aldrig hur det går i förväg, det ena utesluter inte det andra.
  • Anonym (Lösaktig)

Så sent som i lördags råkade jag ladda ner en app, råkade sen få tag på en karl som kände sig ensam på sitt hotellrum och sen råkade jag besöka honom.

• Anonym (Lösaktig)
    Anonym (tisdag) skrev 2024-02-20 13:06:09 följande:
    Ja jag förstår men skriva några intressanta rader istället för bara nån som vill suga? kan väl inte vara så svårt 
    Jag tror att det är det som är problemet för många killar på dejtingsidor. Deras förmåga att uttrycka sig i skrift är så dålig att det enda som kan fånga någons intresse är om de ser väldigt bra ut.
    Skriver man någorlunda vettigt så brukar man få svar.
  • Anonym (Lösaktig)
    Anonym (Bla) skrev 2024-02-20 14:09:21 följande:
    Finns det ens män som på allvar tror att det skulle funka att skriva så vulgärt till en kvinna? 
    Jag funderar på om det finns kvinnor som nappar. Rimligen borde ingen kvinna intressera sig för så usla annonser eller profiler. Men då blir männens retorik än mer ologisk. Om de aldrig får svar så borde agerandet från männen ändras. Alternativt är de så korkade att de inte förstår att de måste byta koncept när de aldrig får någon respons.
    Vad jag förstår så är det oförmågan att ändra sig som skapar incels.
  • Anonym (Lösaktig)
    Anonym (Bla) skrev 2024-02-20 17:33:57 följande:

Svårt för förändringar är ett mycket vanligt personlighetsdrag bland autistiska män. Autism innebär också ofta svårigheter inom det sociala. Tror på god grund därför att flertalet incels är män med autism.

Även autistiska män (med normal intelligens) har förmågan att utvecklas och jobba på sin sociala framtoning. Det är mer en fråga om vilja och motivation. Den late och bekväme blir utan och det med rätta anser jag. No pain, no gain.

Jag tycker också att det är upp till var en och hur mycket man vill ha något.
    Vill man ha ett visst jobb så är det fullt naturligt att kämpa och anpassa sig för att nå sitt mål. Men när det gäller att skaffa en partner verkar en del tro att det inte behövs någon ansträngning.
Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?