Inlägg från: Anonym (tisdag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tisdag)

Har ni träffat nån från nätet?

molly50 skrev 2024-01-29 22:17:58 följande:

Det var längesen och sidan finns inte ens kvar. Tror jag.
    Men jag träffade min man på SprayDate.  // Glad

När var det då?
  • Anonym (tisdag)

Män då?

Anonym (krister69) skrev 2024-01-30 19:08:37 följande:
    Hemligg kan jag med rekommendera, lätt att träffa kvinnor för heta möten.
  • Anonym (tisdag)
    Anonym (Normalsnygg) skrev 2024-02-19 17:17:43 följande:
    På Hemligg finns det för övrigt knappt några "Tjej söker kille"-annonser att svara på, så bara det gör ju påståendet att det skulle vara lätt för en kille att träffa en tjej den vägen tvivelaktigt.
    Han kan själv göra en annons
  • Anonym (tisdag)
    Anonym (Normalsnygg) skrev 2024-02-19 23:57:37 följande:
    Kan kan han, men det sa han inget om när jag frågade hur han gjorde.
    Nä men den möjligheten finns ju oavsett om han nämnde den eller ej så det kan visst vara lätt, svara på annonser är inte enda möjligheten 
  • Anonym (tisdag)
    Anonym (Normalsnygg) skrev 2024-02-20 09:39:41 följande:

På BC så ser man hur många som svarat på en annons, och där finns sida upp och sida ner med "Kille söker tjej"-annonser utan några svar.

Så även med möjligheten att själv annonsera medräknad, så är min fråga hur man gör för att det ska vara "lätt" att träffa någon befogad.

Ja jag förstår men skriva några intressanta rader istället för bara nån som vill suga? kan väl inte vara så svårt 
  • Anonym (tisdag)
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-02-20 13:58:37 följande:
    Jag tror att det är det som är problemet för många killar på dejtingsidor. Deras förmåga att uttrycka sig i skrift är så dålig att det enda som kan fånga någons intresse är om de ser väldigt bra ut.
    Skriver man någorlunda vettigt så brukar man få svar.
    Ok jag ger mig, det måste vara skitsvårt för dem
  • Anonym (tisdag)
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-02-20 13:58:37 följande:
    Jag tror att det är det som är problemet för många killar på dejtingsidor. Deras förmåga att uttrycka sig i skrift är så dålig att det enda som kan fånga någons intresse är om de ser väldigt bra ut.
    Skriver man någorlunda vettigt så brukar man få svar.
    Ok jag ger mig, det måste vara skitsvårt för dem
  • Anonym (tisdag)
    Anonym (Normalsnygg) skrev 2024-02-22 16:43:17 följande:
    Jag vet ju hur tongångarna hade varit om någon här på FL hade antytt att en kvinna skulle bjuda till och dejta en 15 år äldre, sjukpensionerad, överviktig och allmänt ovårdad man som hon hade noll attraktion för. Även jag är hellre singel än dejtar någon där blotta tanken på att ha någon form av fysisk intimitet väcker obehag.

Och varför skulle jag dejta någon ifrån Tinder som är en 1:a eller 2:a, om jag kan få 7:or och 8:or IRL...?
    Bjuda till var väl inte anledningen här. Utan att det är det utbudet personen får.
Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?