Inlägg från: PorterPelle |Visa alla inlägg
  • PorterPelle

Har ni träffat nån från nätet?

molly50 skrev 2024-01-29 22:17:58 följande:

Det var längesen och sidan finns inte ens kvar. Tror jag.
    Men jag träffade min man på SprayDate.  // Glad

På SprayDate träffade jag mitt ex och några andra innan henne. Det var en kul sida. 
    Min nuvarande fru hittade jag först via Bodycontact där vi bara chattade utan att träffas och sen träffades vi irl på annat sätt och kom fram till att vi skrivit med varandra där. Och sen blev det som det blev
  • PorterPelle
    molly50 skrev 2024-01-30 22:10:50 följande:
    Jo,det förstår jag. Flört
    Det är väl därför jag aldrig har dragits dit då jag sökte något mer seriöst.
    SprayDate kunde vara lika sexigt som bc så var man hittar det seriösa kan variera Glad Att träffa sin fru kan väl ses som seriöst även om man sett tuttarna innan man dejtat? Ser det mer som att träffa någon med liknade intressen på olika ställen. Fast jag hade ju inte tänkt träffa en fru direkt på bc, det har du rätt i. Men jag känner två par till som träffats där och gift sig. 
  • PorterPelle
    molly50 skrev 2024-01-31 18:22:54 följande:
    Jo,det är klart.
    Jag råkade ut för många snuskhumrar på spraydate. Flört
    Men eftersom jag sökte något mer seriöst så var inte BC och sådana sidor det första jag tänkte på att regga mig på.

Ja,absolut kan man ha sett varandra nakna innan man dejtat. Om det är vad man vill. Glad
    Jag var, hör och häpna, väldigt skötsam på SprayDate. Det var tjejerna som började prata sex och jag ska väl erkänna att jag inte var sen att hänga på då. 
  • PorterPelle
    molly50 skrev 2024-01-31 22:35:14 följande:
    Ok. Ja,jag var nog inte en av de tjejerna då. Flört
    Jag råkade,som sagt,oftast ut för killar som ville prata sex och som inte respekterade ett nej och kunde bli sura och otrevliga.
    Eller som inte läste min profiltext där jag var tydlig med vad jag sökte och att jag inte var intresserad av enbart sex.
    Du kanske var en av de tjejer jag hade vanliga chat med, jag var inte så sexfixerad där. I alla fall inte utåt :) Jag träffade första sambon där efter en skilsmässa och ett par tjejer det inte blev något med har jag faktiskt kontakt med fortfarande som vänner. Kul ställe var det i vilket fall med både offentlig gästbok, grupper och privat chat.
  • PorterPelle
    molly50 skrev 2024-02-07 21:42:04 följande:
    Ja,man vet ju aldrig. Använde samma nick där som här. 

Ja,det var en jättetrevlig sida,tycker jag. 
    Den hade även ett diskussionsforum,vill jag minnas.
    Ja, den hade "allt". Ungefär som här vilket jag tycker är trevligt. Jag hängde där både för dejting och för att det var kul att bara prata med folk och träffa nya människor även om det inte blev kärlek eller ligg. Tro det eller ej tjejer, en del män kan umgås med andra könet samtidigt som stora hjärnan är inkopplad  
Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?