Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-22 09:43:38 följande:
Jag förstår inte problemet med att betala. De tillhandahåller en tjänst som du vill ha. ... Betalar du för dig så fungerar det utmärkt. ...
Nej, det fungerar inte utmärkt oavsett om jag betalar. Det som händer när jag betalar är att jag får se att de likes jag fått kommer antingen ifrån fake-konton eller damer som ser ut att vara 15+ år äldre och/eller långt under "min division" (tänk 60+ crazy cat ladies).
Medan man prenumererar är det stendött med likes (möjligen undantaget fake-profiler), men så fort prenumerationen går ut som kommer det inom ett par timmar en eller par likes, för att locka tillbaka en som betalande användare.
Hade betalning gjort att algoritmen visade min profil oftare för kvinnor som jag kan tänkas falla för, och prioriterade min profil över gratisprofilerna tills det uppstått lite matchningar, ja, då hade det kunnat beskrivas som "en tjänst som jag vill ha" och som hade varit värd att betala för. Nu är det riggat för att kräma mig på pengar (och samtidigt göra mig olycklig).
Om du betalar och fortfarande inte hittar rätt i dejtingdjungeln så tror jag att det kan vara något annat som är tokigt.
Du är inte ensam om den teorin, men ingen har kunnat svara på vad. Har fått frågan om min profil verkligen är aktiverad. Att jag vore shadowbannad hade ju förklarat saken, om det inte vore för att jag ändå får likes från fake-konton. Riktigt lågt Elo-score en annan, men samma historia upprepar sig oavsett hur många gånger jag skapar om kontot.
Är du verkligen "normalsnygg"? Testa på photofeeler och se vad du får för poäng...
Min senaste primärbild har 5.9 i attractiveness på Photofeeler, vilket jag uppfattar faller under "normalsnygg" (rätta mig om jag har fel).
Kan ju också vara sättet att skriva på och hur du är gentemot kvinnor. Det underlättar betydligt om man är lagom avslappnad, humoristisk, charmant och lyhörd.
Hur kan jag ens "vara" något gentemot kvinnor när jag får 0 matchningar och därmed 0 konversationer?
IRL tycks jag uppfattas ha de där egenskaperna, för där har jag emellanåt snarare problem med för många samtidiga intressenter. (Inte sällan över vad jag inledningsvis beskrev som "min division", om någon nu tänker att jag tror för mycket om mig själv och borde nöja mig med en gammal crazy cat lady.)