Inlägg från: Anonym (krister69) |Visa alla inlägg
  • Anonym (krister69)

Har ni träffat nån från nätet?

Anonym (Man 60) skrev 2024-01-30 14:03:53 följande:

Har träffat både kvinnor och par på BC och Hemligg. Några återkommande, några bara nån enstaka gång

Hemligg kan jag med rekommendera, lätt att träffa kvinnor för heta möten.
  • Anonym (krister69)
    Anonym (Normalsnygg) skrev 2024-02-15 14:00:16 följande:
    Om du inte ser ut som George Clooney får du gärna förklara hur du får det till att vara "lätt".
    Räcker att vara trevlig och inte påflugen och det leder till ett tiotal dejter hittills iår.
  • Anonym (krister69)
    Anonym (Normalsnygg) skrev 2024-02-18 12:32:04 följande:
    Antagligen ser du då ut som George Clooney utan att veta om det. Vi andra dödliga får nämligen inte ett enda svar oavsett hur trevliga och icke-påflugna vi är när vi svarar på damernas annonser.
    Mycket har jag hört men den var ny. Kanske en arabisk John Goodman med skägg? 
  • Anonym (krister69)
    Anonym (tisdag) skrev 2024-02-19 17:50:41 följande:
    Han kan själv göra en annons
    Exactemundo, my dear Watson. Och flörta och skriva i forumet!
  • Anonym (krister69)
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-02-20 13:58:37 följande:
    Jag tror att det är det som är problemet för många killar på dejtingsidor. Deras förmåga att uttrycka sig i skrift är så dålig att det enda som kan fånga någons intresse är om de ser väldigt bra ut.
    Skriver man någorlunda vettigt så brukar man få svar.
    Helt riktigt. Ribban är så låg att man snubblar på den. Till och med om man ser ut som en arabisk John Goodman med skägg.
  • Anonym (krister69)
    Anonym (Normalsnygg) skrev 2024-02-21 10:05:10 följande:
    Källa på det?

Jag får själv ofta beröm ifrån omgivningen för att vara välformulerad och förtroendeingivande i både tal och skrift (toppbetyg ifrån ansedd högskola för övrigt), men har aldrig fått någon respons när jag svarat på annons på BC, aldrig fått svar på någon egen annons på BC och aldrig fått till en konversation på Tinder. Jag ser mig själv som levande bevis på att normalsnygg men välformulerad och trevlig inte räcker på långa vägar för att lyckas med nätdejting. Blir gärna bevisad fel, men inte av privilegierade10-poängsmän.
    Källa på det säger skitmycket om hur trist du låter i text. Var vettig och bjud lite på dig själv utan att vifta med könet och prata sex så ska du se att till och med du får till det. Enda kompisar som failar på Tinder är såna som skriver skittrist och stelt eller som bara pratar sex hela tiden. Skylla på utseendet är bara för såna som inte fattar att de måste anstränga sig lite. Bekvämt att skylla på något som ligger utanför en själv, att damerna är utseendefixerade eller sånt dravel. Ja det är 1000 ggr lättare om du är snygg och smart, men det är 100 gånger lättare om du är medioker i utseende men smart, rolig och chill. Är du medioker och dum och tråkig är det 100 gånger svårare.
Svar på tråden Har ni träffat nån från nätet?