• Anonym (Dumpstrar-dejten)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

Spontan tanke?

Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

Vi testar ny frågeställning.

Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

• Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-09 21:18:34 följande:
    Man får ju tycka saker hur man vill. Men det är som om du inte läst tråden om hur folk resonerar, och hur dumpstring går till. Eller läst någon annan stans på nätet.
    Fast jag bryr mig inte om hur kvinnorna på forumet tänker när de dumpstrar eftersom jag har noll intresse för att dejta kvinnor.

Har däremot tillräckligt med vetskap kring män att förstå hur en manlig dito fungerar och män är allt som oftast snåla i sin personlighet. Manliga dumpstrare visar det lite tydligare bara. Detta är ju bra på så sätt och vis eftersom de visar tydligt att de inte är något lämpligt relationsmaterial.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-12 21:28:50 följande:
    Fast jag bryr mig inte om hur kvinnorna på forumet tänker när de dumpstrar eftersom jag har noll intresse för att dejta kvinnor.

Har däremot tillräckligt med vetskap kring män att förstå hur en manlig dito fungerar och män är allt som oftast snåla i sin personlighet. Manliga dumpstrare visar det lite tydligare bara. Detta är ju bra på så sätt och vis eftersom de visar tydligt att de inte är något lämpligt relationsmaterial.
    Du vill med andra ord inte veta. Du vill inte ha kunskapen.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-12 21:43:11 följande:
    Du vill med andra ord inte veta. Du vill inte ha kunskapen.
    Vad kvinnor gör behöver jag inte veta anledningen till nej eftersom jag inte dejtar kvinnor som sagt. 

Snåla män vet jag redan varför de rotar i containrar. Det är nog av en varning. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-12 21:57:54 följande:
    Vad kvinnor gör behöver jag inte veta anledningen till nej eftersom jag inte dejtar kvinnor som sagt. 

Snåla män vet jag redan varför de rotar i containrar. Det är nog av en varning. 
    Du är bara intresserad av det som du har nytta av?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-12 22:35:27 följande:
    Du är bara intresserad av det som du har nytta av?
    Som sagt - tråden handlar om dejting i förhållande till dumpstring och ja, dejtar gör man inte av välgörenhet. Det finns alltid ett egenintresse där och något man drar personlig nytta av.

Jag gör det inte av snåla fattiga töntar som inte bjuder på saker utan hellre rotar i sopor. Såna män är inget att ha. Snåla vidriga kräk. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-12 22:48:56 följande:
    Som sagt - tråden handlar om dejting i förhållande till dumpstring och ja, dejtar gör man inte av välgörenhet. Det finns alltid ett egenintresse där och något man drar personlig nytta av.

Jag gör det inte av snåla fattiga töntar som inte bjuder på saker utan hellre rotar i sopor. Såna män är inget att ha. Snåla vidriga kräk. 
    Vart hämtar du din uppfattning i från. Du vill inte läsa tråden. Du vill inte veta mer. Men ändå är du tvärsäker.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-12 22:59:48 följande:
    Vart hämtar du din uppfattning i från. Du vill inte läsa tråden. Du vill inte veta mer. Men ändå är du tvärsäker.
    Jag vet redan hur snåljåpar till kräkmän fungerar. Vad kvinnor gör (de som skrivit i tråden) struntar jag i. Sluta tjafsa. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-12 23:23:26 följande:
    Jag vet redan hur snåljåpar till kräkmän fungerar. Vad kvinnor gör (de som skrivit i tråden) struntar jag i. Sluta tjafsa. 
    Men om du vet, var kommer informationen i från. Bara för transparensen skull. Är ju rimligt i en diskussion. I synnerhet om man är så där tvärsäker. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-12 23:24:59 följande:
    Men om du vet, var kommer informationen i från. Bara för transparensen skull. Är ju rimligt i en diskussion. I synnerhet om man är så där tvärsäker. 
    Ungefär 40 års erfarenhet av snåla äckel till män. 
  • Anonym (Dumpstrar-dejten)
    Anonym (B) skrev 2024-03-12 23:23:26 följande:
    Hatar du män?
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?