• Anonym (Dumpstrar-dejten)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

Spontan tanke?

Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

Vi testar ny frågeställning.

Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

• Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-16 19:27:29 följande:
    Men vad är då egentligen "allmän kännedom". Kan du förklara det?
    Normalt sätt brukar man göra skillnad på den egna subjektiva erfarenheten eller fakta. Och fakta behöver ju kunna styrkas på något vis.
    Så vad är detta "allmän kännedom"?
    Har redan förklarat det.

Har inte pratat enbart om mina erfarenheter heller. Skitsnack från dig i vanlig ordning.

Sluta svara, sluta tjafsa. Försvinn. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-16 19:28:51 följande:
    Har redan förklarat det.

Har inte pratat enbart om mina erfarenheter heller. Skitsnack från dig i vanlig ordning.

Sluta svara, sluta tjafsa. Försvinn. 
    Nej det har du ju inte gjort alls faktiskt. Men ändå, gör det igen. Kanske bättre att   då det gjort än att loopa på det här viset.
    Och om du inte kan, så är det ju bara att säga det.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-16 21:23:53 följande:
    Nej det har du ju inte gjort alls faktiskt. Men ändå, gör det igen. Kanske bättre att   då det gjort än att loopa på det här viset.
    Och om du inte kan, så är det ju bara att säga det.
    Jo, det har jag visst gjort och jag tänker inte skriva de svaren igen bara för att du är för lat för att gå tillbaka i tråden och leta. 

Det finns inget att säga. Jag har redan gett alla svar så försvinn från tråden och sluta upp med ditt meningslösa tjafsande. Sluta loopa själv. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 00:28:48 följande:
    Jo, det har jag visst gjort och jag tänker inte skriva de svaren igen bara för att du är för lat för att gå tillbaka i tråden och leta. 

Det finns inget att säga. Jag har redan gett alla svar så försvinn från tråden och sluta upp med ditt meningslösa tjafsande. Sluta loopa själv. 
    Fast det var ju det jag gjorde precis nyss. Gick till baks och letade. Missade du det?
    Tror, för din egen skull, att du skulle be någon att förklara hur ett diskussionsforum fungerar. För det verkar som det är något du missat. Där också...
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 08:25:43 följande:
    Fast det var ju det jag gjorde precis nyss. Gick till baks och letade. Missade du det?
    Tror, för din egen skull, att du skulle be någon att förklara hur ett diskussionsforum fungerar. För det verkar som det är något du missat. Där också...
    Då är du blind eller så har du dålig läsförståelse och det är inte mitt fel.

Nej, jag har inte missat något. Bullshit och trams från dig. Det är ju uppenbarligen du som inte fattar nåt, inte ens skrivna texter. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 14:00:25 följande:
    Då är du blind eller så har du dålig läsförståelse och det är inte mitt fel.

Nej, jag har inte missat något. Bullshit och trams från dig. Det är ju uppenbarligen du som inte fattar nåt, inte ens skrivna texter. 
    Hur kommer det sig att du vill andra ska svara dig, men att du själv inte vill svara andra? Tänker på ditt andra inlägg där du ansåg dig diskriminerad för ett uteblivet svar.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 14:09:04 följande:
    Hur kommer det sig att du vill andra ska svara dig, men att du själv inte vill svara andra? Tänker på ditt andra inlägg där du ansåg dig diskriminerad för ett uteblivet svar.
    Jag har redan svarat som sagt. Sluta tjafsa, sluta med ditt meningslösa trams.

Har inte pratat om nån diskriminering. Ännu mer skitsnack från dig. Försvinn. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 14:13:20 följande:
    Jag har redan svarat som sagt. Sluta tjafsa, sluta med ditt meningslösa trams.

Har inte pratat om nån diskriminering. Ännu mer skitsnack från dig. Försvinn. 
    Så tråden om diskriminering med samma nick som ditt, är inte din?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 14:44:39 följande:
    Så tråden om diskriminering med samma nick som ditt, är inte din?
    Jag har aldrig påstått mig vara diskriminerad, skitsnack som sagt från dig.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-03-13 00:41:46 följande:
    Nej. Jag hatar äckliga snåljåpar och de tenderar att vara män enligt min erfarenhet. 
    Eftersom du inte har erfarenhet av att t ex dejta kvinnor är din erfarenhet mycket begränsad och du ser bara det du vill se.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?