• Anonym (Dumpstrar-dejten)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

Spontan tanke?

Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

Vi testar ny frågeställning.

Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

• Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-20 16:15:44 följande:
    Jag pratar inte bara om mina egna erfarenheter idiot
    Men hur stor chans tror du dig ha att bedöma det? Du har skrivit otrevligheter till  mig i snart hundra inlägg. Verkar det som jag bryr mig?
  • Meddelande borttaget
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-21 06:08:56 följande:
    Jag har som sagt erfarenhet av snåla vider och det är allt du behöver veta din loserincel.
    Ja, fast vad du har erfarenhet av är ju heller inget som per automatik behöver vara stämma med verkligheten. Det blir ju lite som om du skulle få för dig att alla män accepterar det beteende du uppvisar här inne. Och det tror jag du själv förstår att de inte gör.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-21 10:48:31 följande:
    Ja, fast vad du har erfarenhet av är ju heller inget som per automatik behöver vara stämma med verkligheten. Det blir ju lite som om du skulle få för dig att alla män accepterar det beteende du uppvisar här inne. Och det tror jag du själv förstår att de inte gör.
    För hundrade gången så handlar det verkligen inte bara om mina erfarenheter. 

Bryr mig inte om vad ni tycker. Jag kommer att fortsätta tala om sanningen så länge du fortsätter ditt tröttsamma tjafsande
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-22 13:44:30 följande:
    För hundrade gången så handlar det verkligen inte bara om mina erfarenheter. 

Bryr mig inte om vad ni tycker. Jag kommer att fortsätta tala om sanningen så länge du fortsätter ditt tröttsamma tjafsande
    Så du menar att dina erfarenheter per automatik då blir "sanning"? För du förklarar ju inte vad du baserar det på, eller backa upp det med någon form av fakta.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-22 22:14:23 följande:
    Så du menar att dina erfarenheter per automatik då blir "sanning"? För du förklarar ju inte vad du baserar det på, eller backa upp det med någon form av fakta.
    Jo,  jag har förklarat säkert tto gånger för din sega hjärna nu att det handlar om samlad erfarenhet och detta talar sitt tydliga språk. Män är snåla. Dumpstrande män är det på ett tydligare sätt. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-22 22:31:18 följande:
    Jo,  jag har förklarat säkert tto gånger för din sega hjärna nu att det handlar om samlad erfarenhet och detta talar sitt tydliga språk. Män är snåla. Dumpstrande män är det på ett tydligare sätt. 
    Att man berättar att man berättar något, är inte det samma som man berättat något.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-23 09:27:23 följande:
    Att man berättar att man berättar något, är inte det samma som man berättat något.
    Jag har berättat sanningen och bryr mig inte om dina töntiga ordlekar så.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-23 23:15:17 följande:
    Jag har berättat sanningen och bryr mig inte om dina töntiga ordlekar så.
    Om något är sanning så bör det kunna belägga, annat än med sin egna erfarenhet. Det har du inte gjort.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-24 09:29:19 följande:
    Om något är sanning så bör det kunna belägga, annat än med sin egna erfarenhet. Det har du inte gjort.
    Jo, det har jag visst gjort. 
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?