• Anonym (Dumpstrar-dejten)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

Spontan tanke?

Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

Vi testar ny frågeställning.

Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

• Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-03-13 22:10:47 följande:
    De flesta män är snåljåpar av naturen. Nej, de dras inte automatiskt till mig då jag undviker snåljåpar som pesten. 
    Du sprider mansförakt.
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-03-17 20:12:46 följande:
    Du sprider mansförakt.
    Nej, det gör jag verkligen inte. Det är allmänt känt att män är mer snåla än kvinnor. Det är bara att söka runt lite och även prata med folk omkring sig som säkerligen har samma erfarenheter som jag. 

Att påpeka sanningen har nada med nåt könsförakt att göra. Däremot föraktar jag snåla äckel som inte bjuder på saker, annat än vad de rotat fram bland sopor eller lågkvalitetsprodukter som de irrat runt i halva landet för att kunna hitta det billigaste priset på. 
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-03-17 20:08:39 följande:
    Eftersom du inte har erfarenhet av att t ex dejta kvinnor är din erfarenhet mycket begränsad och du ser bara det du vill se.
    Oerhört korkat svar från dig. Tror du inte att jag umgås med kvinnor också eller? Även om det såklart inte sker på ett romantiskt plan eftersom jag är straight. 

Kvinnor är så gott som alltid mer givmilda och gästvänliga än män, det är genetiskt såsom jag ser det. 
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 20:27:33 följande:
    Oerhört korkat svar från dig. Tror du inte att jag umgås med kvinnor också eller? Även om det såklart inte sker på ett romantiskt plan eftersom jag är straight. 

Kvinnor är så gott som alltid mer givmilda och gästvänliga än män, det är genetiskt såsom jag ser det. 
    mansförakt
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-03-17 21:36:45 följande:
    mansförakt
    Nej som sagt. Det handlar inte om kön utan om dåliga egenskaper såsom snålhet vilket jag hittills nästan enbart sett hos barn och vuxna män. Det är ett av de allra värsta och minst attraktiva drag en människa kan ha. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 21:54:35 följande:
    Men är den tråden din eller ej. En sådan enkel sak borde du väl kunna svara på i alla fall.
    Har redan svarat på din korkade fråga. Har varken sagt något om diskriminering eller andra trådar. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 22:32:57 följande:
    Nej, inte den frågan heller.
    För att bli övertydlig. Är det inte du som ligger bakom denna tråd?
    www.familjeliv.se/forum/thread/82859467-diskriminering
    Jo, jag har svarat på precis allt. Det är du som saknar läsförmåga och allmänt vett eftersom du bara tramsar hela tiden. 

Nej, det är inte jag. Har bara skapat en enda tråd under alla mina år här och den handlade inte om diskriminering överhuvudtaget. Trams. 
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 21:50:00 följande:
    Nej som sagt. Det handlar inte om kön utan om dåliga egenskaper såsom snålhet vilket jag hittills nästan enbart sett hos barn och vuxna män. Det är ett av de allra värsta och minst attraktiva drag en människa kan ha. 
    Om du skulle hålla dig till att berätta om dina (begränsade) erfarenheter ja. Men du drar det till att vara både generellt och genetiskt = mansförakt.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?