• Anonym (Dumpstrar-dejten)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

Spontan tanke?

Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

Vi testar ny frågeställning.

Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

• Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-01 21:14:47 följande:
    Du behöver inte ta ned det till dagisnivå, du kan svara vuxet. Du kan börja med påståendet att "män är snåla av naturen".
    Jag har redan gett ett antal fullt logiska resonemang och förklarat mig mer än tydligt. Kommer inte att upprepa dessa förklaringar, hur mycket du än tjatar och tjatar. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-04-01 21:46:12 följande:
    Jag har redan gett ett antal fullt logiska resonemang och förklarat mig mer än tydligt. Kommer inte att upprepa dessa förklaringar, hur mycket du än tjatar och tjatar. 
    Att säga att något är på ett visst sätt, är inte ett resonemang. Och inte nödvändigtvis logiskt. Och det är framför allt inte ett bevis.
    Men varför vill du dröja dig kvar i en diskussionstråd om du uppenbart inte vill diskutera?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-02 07:34:05 följande:
    Att säga att något är på ett visst sätt, är inte ett resonemang. Och inte nödvändigtvis logiskt. Och det är framför allt inte ett bevis.
    Men varför vill du dröja dig kvar i en diskussionstråd om du uppenbart inte vill diskutera?

Jag har redan förklarat varför det jag sagt om dumpstrare och snåla män är sant och kommer inte att upprepa dessa förklaringar. 

Det sista vet du mycket väl för det har jag också förklarat.

• Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-04-02 07:49:41 följande:

Jag har redan förklarat varför det jag sagt om dumpstrare och snåla män är sant och kommer inte att upprepa dessa förklaringar. 

Det sista vet du mycket väl för det har jag också förklarat.

Enkel uppställning:
    En person vill diskutera.
    En person vill inte diskutera.
    Båda befinner sig i ett diskussionsforum.
    Vad är det rimliga att göra då?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-02 18:14:58 följande:
    Enkel uppställning:
    En person vill diskutera.
    En person vill inte diskutera.
    Båda befinner sig i ett diskussionsforum.
    Vad är det rimliga att göra då?
    Jag har redan diskuterat och gett mina förklaringar.
    Det är du som fortsätter tjafsa, trots att jag har klargjort många gånger att jag inte vill prata mer.
    Det rimliga är att du slutar tjafsa och slutar svara .
  • Anonym (Real)

Jag dumpstrade när jag var yngre för att det var spännande. Fann en gång bakom ett bageri en hel sopsäck full med fortfarande varma weinerbröd. Var väl kanske ett par hundra styck totalt? 

Hittade också en gång kanske 20-30st rejäla arbetshandskar en gång, tillsammans med några påsar jordgubbar. 

Har ingenting emot folk som dumpstrar i allmänhet, men i många fall har jag märkt att det är folk som är väldigt styrda av en viss ideologi. Iaf vars jag bor. Dessa personer tycker jag inte om. 

Måste inte handla om att störta regeringen och ned med kapitalism. Kan bara vara en rolig sak att göra för att få några saker gratis som annars hade hamnat på skroten. 

• Anonym (B)
    Anonym (Real) skrev 2024-04-02 23:35:53 följande:

Jag dumpstrade när jag var yngre för att det var spännande. Fann en gång bakom ett bageri en hel sopsäck full med fortfarande varma weinerbröd. Var väl kanske ett par hundra styck totalt? 

Hittade också en gång kanske 20-30st rejäla arbetshandskar en gång, tillsammans med några påsar jordgubbar. 

Har ingenting emot folk som dumpstrar i allmänhet, men i många fall har jag märkt att det är folk som är väldigt styrda av en viss ideologi. Iaf vars jag bor. Dessa personer tycker jag inte om. 

Måste inte handla om att störta regeringen och ned med kapitalism. Kan bara vara en rolig sak att göra för att få några saker gratis som annars hade hamnat på skroten. 

Vilken ideologi var detta? Typ miljönissar?
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-04-02 19:32:50 följande:
    Jag har redan diskuterat och gett mina förklaringar.
    Det är du som fortsätter tjafsa, trots att jag har klargjort många gånger att jag inte vill prata mer.
    Det rimliga är att du slutar tjafsa och slutar svara .
    Vill man inte prata mer slutar man. Det är så diskussionsforum fungerar.
  • Anonym (Real)
    Anonym (B) skrev 2024-04-02 23:41:12 följande:
    Vilken ideologi var detta? Typ miljönissar?
    Miljömuppar var väl minoriteten. Till en större grad var det antifa-medlemmar som strävade att störta samhället genom att dumpstra och sätta upp klistermärken på väggar. 
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-04-02 23:48:50 följande:
    Vill man inte prata mer slutar man. Det är så diskussionsforum fungerar.
    Jag slutar först när han gör det. Jag ger inte sista ordet till tramsare som bara ska bråka. 
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?