• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Nessla

Någon som vill vara supersnäll och kolla på bilderna jag lade upp innan idag?Skäms

Skulle verkligen uppskatta second opinion

• fancyr
    Preet90 skrev 2024-01-23 12:15:07 följande:

Fick nu rosa flytning på papper BIM 2 så tror mensen är på g. 💔

Det kan inte vara nidblödning då?
  • fancyr
    Nessla skrev 2024-01-23 06:12:13 följande:
    Okej jag tog ett test nu imorse (ÄL+11) och tycke enig se en liiiiiiiiiten blå skugga, men samtidigt tror jag nog att det är hjärnan som lurar mig. Ärligt- ser ni något?
    Jag kan tyvärr inte se något 😔
  • pippi12345

ser inget på det första testet men däremot på den andra bilden. Ser ut som ett brett streck också 

Nessla skrev 2024-01-23 06:12:13 följande:
    //Okej jag tog ett test nu imorse (ÄL+11) och tycke enig se en liiiiiiiiiten blå skugga, men samtidigt tror jag nog att det är hjärnan som lurar mig. Ärligt- ser ni något
  • Preet90
    fancyr skrev 2024-01-23 12:35:58 följande:
    Kan man ha nid blödning så sent som ÄL + 12? 
  • Preet90
    fancyr skrev 2024-01-23 12:35:58 följande:
    Jag hade i en tampong men nu ca 3h senare så finns det inte en droppe blod. Min mens brukar oftast börja med mycket blod på en gång. Blev hoppfull om nidblödning nu samtidigt som jag tänker att det försent för en nidis? 
  • SaMoE

Hoppar också in här, dock lite sent. Har försökt sen i augusti med första, så har också försökt hålla mig ifrån dessa grupper och allt som har med graviditeter och bebisar att göra, för jag blir bara så otroligt besviken varje månad. 
    Men nu, jag ska ha mens på fredag, tog ett testa tidigt test i söndags som visade inte gravid, men nu har jag varit illamående sen dess, ont i brösten, styva bröstvårtor och molvärk i tjejmagen, så jag kan inte låta bli att återigen hoppas 😭 
    Borde va runt äl+12. 

• Preet90
    SaMoE skrev 2024-01-23 14:57:59 följande:

Hoppar också in här, dock lite sent. Har försökt sen i augusti med första, så har också försökt hålla mig ifrån dessa grupper och allt som har med graviditeter och bebisar att göra, för jag blir bara så otroligt besviken varje månad. 
    Men nu, jag ska ha mens på fredag, tog ett testa tidigt test i söndags som visade inte gravid, men nu har jag varit illamående sen dess, ont i brösten, styva bröstvårtor och molvärk i tjejmagen, så jag kan inte låta bli att återigen hoppas 😭 
    Borde va runt äl+12. 

Vi är på typ samma sag i cykeln, när hade du ÄL? 
  • Nessla
    Preet90 skrev 2024-01-23 14:38:41 följande:
    Jag hade i en tampong men nu ca 3h senare så finns det inte en droppe blod. Min mens brukar oftast börja med mycket blod på en gång. Blev hoppfull om nidblödning nu samtidigt som jag tänker att det försent för en nidis? 
    Läste på 117 att många gravida har blödningar i början på graviditeten, även runt BIM! så håller alla tummar för dig!
Svar på tråden BIM JANUARI 2024