BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Jag har typ oxå fått såntdär där man skulle kunna skymta ett streck men har inte vågat lita på det.
Strecket syns absolut!! 😊
Idag kom mensen, som beräknat! Försöker hålla modet uppe och fokusera på nästa månad. Men dagarna går så sakta haha. Blir ju inte mindre less på allt utav pms som slog till igår.
Lycka till för er som fortfarande väntar! 🥰
Jag ser ett streck men ett smalt streck och det är inte detsamma som ett tjockt streck. Skulle tolka det där som negativt då jag själv fått sådana smala streck 3 ggr utan att varit gravid i höstas, tyvärr? dom är värdelösa dom testen!
bifogar bild på när jag fick positivt tidigt med detta test som sedan blev till en bebis, där ser man tydligt skillnaden i tjocklek
hoppas såklart att det blir ett plus om några dagar för dig ❤️
Hej!! Jag hoppar in här också! Har läst alla inlägg och är så glad för alla som har plussat!
Är själv inne på första försöket för första barnet ÄL+10 idag? så spännande och sååå överväldigande redan. Tror dock inte det blir något denna gång.
De symtom jag ev har är:
Stickningar i tjejmagen
Molvärk ibland (började dock idag)
Haft ömma bröstvårtor sedan ÄL+6
Mitt högra bröst är ömt sedan igår
Har mått illa någon dag med inte regelbundet
Har så mycket respekt för er som kämpar i flera månader!! Ni är så otroligt starka!
Känner mig lite orolig för att min hcg stegring har avtagit (dock ej minskat). Någon som varit med om samma sak? Tycker även mina symtom (spänningar i brösten, ilningar i livmodern) avtagit igår. Är tillbaka väldigt sparsamt och flyktigt idag. Försöker lugna mig med att strecken inte har minskat i styrka i alla fall.
Bilden till vänster är från igår och bilden till höger från för ca 1h sedan. Ser ut som en liten ökning när testet fortfarande är blött men när det torkar så är det ungefär samma styrka på sträcken dag 13-16 DPO.
Räknar på att jag är BIM +3 idag (16 DPO)
Hej!! Jag hoppar in här också! Har läst alla inlägg och är så glad för alla som har plussat!
Är själv inne på första försöket för första barnet ÄL+10 idag? så spännande och sååå överväldigande redan. Tror dock inte det blir något denna gång.
De symtom jag ev har är:
Stickningar i tjejmagen
Molvärk ibland (började dock idag)
Haft ömma bröstvårtor sedan ÄL+6
Mitt högra bröst är ömt sedan igår
Har mått illa någon dag med inte regelbundet
Har så mycket respekt för er som kämpar i flera månader!! Ni är så otroligt starka!
Mensen kom idag, en dag sen :/