• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • fancyr

Idag ser min temp ut såhär. jag har inga fler testa tidigt -test hemma bara den som läser av högre hcg så blir att vänta två dagar till. Jag har en fråga dock, ni som tempar, hade ni valt tempen du tog första gången du vakna och sov bra eller andra gången du vakna och sov  sisådär/oroligt men dock på utsatt temptid? 

• ems1991

Tyvärr känns det ganska kört för mig nu denna cykel. Hade ägglossning i onsdags och eftersom jag har så sjukt ont i halsen och feber sen ett par dagar gick jag till vårdcentralen igår och jag hade halsfluss så nu äter jag antibiotika i 10 dagar. Så har ingen aning vad Kåvepenin har för inverkan på om ev ett befruktat ägg kan fästa. Men jag har inte några höga förhoppningar. Äntligen ska iaf den här hemska smärtan bli bättre så man kan börja äta igen. 

• JagheterKarolina

jag slutade amma min dotter fick en mens i november sen positivt på ägglossningstest i dec men ingen mens positivt igen nu 13 januari på ägglossningstest. om jag inte får min mens nu i januari och negativ gravtest. Vem ska jag då kontakta för att få hjälp? 

• Preet90

Tog precis ett test BIM -5, kunde inte låta bli men det var helt blankt. Är det kört eller är det för tidigt? 

• ems1991
    Preet90 skrev 2024-01-20 15:56:27 följande:

Tog precis ett test BIM -5, kunde inte låta bli men det var helt blankt. Är det kört eller är det för tidigt? 

Kört skulle jag absolut inte säga att det är. Med min dotter fick jag plus på Bim+1 och innan dess var det blankt. 
  • Preet90
    ems1991 skrev 2024-01-20 16:16:02 följande:
    Kört skulle jag absolut inte säga att det är. Med min dotter fick jag plus på Bim+1 och innan dess var det blankt. 
    Åh då finns det iaf hopp!
    Kände du några symptom? ☺️ Hur många dagar var det mellan din ÄL & BIM?
  • ems1991

Nej jag kände faktiskt inget speciellt då dagarna mellan ägglossning och Bim. Förutom att jag hade mer flytningar än vanligt. Om jag inte minns fel så hade jag då en lutelfas på ca 12 dagar. Stort lycka till iaf :) 

• Preet90
    ems1991 skrev 2024-01-20 18:40:16 följande:

Nej jag kände faktiskt inget speciellt då dagarna mellan ägglossning och Bim. Förutom att jag hade mer flytningar än vanligt. Om jag inte minns fel så hade jag då en lutelfas på ca 12 dagar. Stort lycka till iaf :) 

Tack snälla! 
    Jag känner vara molvärk & idag varit ovanligt trött. Förhoppningsvis blir det ett plus 🥰
  • Ovissheten

Hej! Längesen jag skrev här, stort grattis till alla + och stor kram till oss som ännu kämpar. Hjärta

Jag har en fundering, fick positivt ägglossningstest tis 16/1 och negativt ons 17/1. Men NC säger att det mest sannolika är att ägglossningen var fre 19/1. Är det möjligt att ha det så pass lång efter positivt test? Känns så surt för vi prickade sön, tis, ons, tors med sex. På fredagen var jag för trött och somnade jättetidigt. :( jäkla skit. Nån som vet?

• fancyr
    Ovissheten skrev 2024-01-21 08:02:22 följande:

Hej! Längesen jag skrev här, stort grattis till alla + och stor kram till oss som ännu kämpar. Hjärta

Jag har en fundering, fick positivt ägglossningstest tis 16/1 och negativt ons 17/1. Men NC säger att det mest sannolika är att ägglossningen var fre 19/1. Är det möjligt att ha det så pass lång efter positivt test? Känns så surt för vi prickade sön, tis, ons, tors med sex. På fredagen var jag för trött och somnade jättetidigt. :( jäkla skit. Nån som vet?

Vill du lägga in en bild på din graf? ☺️
Svar på tråden BIM JANUARI 2024