BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
ser inget på det första testet men däremot på den andra bilden. Ser ut som ett brett streck också
Hoppar också in här, dock lite sent. Har försökt sen i augusti med första, så har också försökt hålla mig ifrån dessa grupper och allt som har med graviditeter och bebisar att göra, för jag blir bara så otroligt besviken varje månad.
Men nu, jag ska ha mens på fredag, tog ett testa tidigt test i söndags som visade inte gravid, men nu har jag varit illamående sen dess, ont i brösten, styva bröstvårtor och molvärk i tjejmagen, så jag kan inte låta bli att återigen hoppas 😭
Borde va runt äl+12.
Hade ÄL 13 enligt CB när hade ni tagit första testet? har flera tester både testa tidigt och digitala för hur många veckor. Är lite osäker på när BIM är.
Hej! Grattis! Tycker inte du ska oroa dig, enligt mig ser det bra ut, de är inte ovanligt att de ökar varannan var tredje dag i början och de tar ett tag ibland innan de faktiskt syns på testen. Här är min stegring om du vill kunna jämföra lite.
Känner mig lite orolig för att min hcg stegring har avtagit (dock ej minskat). Någon som varit med om samma sak? Tycker även mina symtom (spänningar i brösten, ilningar i livmodern) avtagit igår. Är tillbaka väldigt sparsamt och flyktigt idag. Försöker lugna mig med att strecken inte har minskat i styrka i alla fall.
Bilden till vänster är från igår och bilden till höger från för ca 1h sedan. Ser ut som en liten ökning när testet fortfarande är blött men när det torkar så är det ungefär samma styrka på sträcken dag 13-16 DPO.
Räknar på att jag är BIM +3 idag (16 DPO)