BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Hoppar in här med. BIM 30/1, fick positivt ÄL test den 16/1, när kan man testa tror ni? :)
Hej! Grattis! Tycker inte du ska oroa dig, enligt mig ser det bra ut, de är inte ovanligt att de ökar varannan var tredje dag i början och de tar ett tag ibland innan de faktiskt syns på testen. Här är min stegring om du vill kunna jämföra lite.
jag tycker också att stegringen ser fin ut, bifogar min också så du kan jämföra 😊
Jag hade ultraljud idag och man kunde tydligt se ett litet foster med pickande hjärta ???? mätte 6+3 vilket stämmer bra med ägglossning. så trots störtblödning både torsdag och fredag så finns det något kvar där inne.
Jag testade positivt med tidiga graviditetstester ca 12 dagar efter LH topp (positivt ÄL test). Men är ju individuellt när man ägglossar och när ägget fäster.
Lycka till 🤞🏻
Hoppar in här med. BIM 30/1, fick positivt ÄL test den 16/1, när kan man testa tror ni? :)
Jag hade ultraljud idag och man kunde tydligt se ett litet foster med pickande hjärta ???? mätte 6+3 vilket stämmer bra med ägglossning. så trots störtblödning både torsdag och fredag så finns det något kvar där inne.
@fjällfärd, går inte att citera tyvärr.
Jag förstår vad du menar, vissa månader har kroppen lurat mig rejält också. Både olika symptom och sen mens, men aldrig såhär illamående. Jag försöker dock mentalt intala mig att det är min nya medicin som gör det. Samtidigt som jag såklart hoppas på att det inte är det.
Jag har också annorlunda ont i brösten mot vad jag brukar, som du säger, mer ut mot armhålan och sticker i bröstvårtorna.
Jag har även blivit så sjukt gråtmild, gått från att knappt kunna gråta till att gråta över allt..
Stort grattis Natalina 😍
Och höst2023 - stort grattis till dig också!! Håller alla tummar för dig ????