Inlägg från: Nessla |Visa alla inlägg
  • Nessla

BIM JANUARI 2024

Hej!! Jag hoppar in här också! Har läst alla inlägg och är så glad för alla som har plussat!

Är själv inne på första försöket för första barnet ÄL+10 idag? så spännande och sååå överväldigande redan. Tror dock inte det blir något denna gång.

De symtom jag ev har är:
    Stickningar i tjejmagen
    Molvärk ibland (började dock idag)
    Haft ömma bröstvårtor sedan ÄL+6
    Mitt högra bröst är ömt sedan igår
    Har mått illa någon dag med inte regelbundet

Har så mycket respekt för er som kämpar i flera månader!! Ni är så otroligt starka!

• Nessla

Nessla skrev 2024-01-22 22:27:52 följande:

Hej!! Jag hoppar in här också! Har läst alla inlägg och är så glad för alla som har plussat!

Är själv inne på första försöket för första barnet ÄL+10 idag? så spännande och sååå överväldigande redan. Tror dock inte det blir något denna gång.

De symtom jag ev har är:
    Stickningar i tjejmagen
    Molvärk ibland (började dock idag)
    Haft ömma bröstvårtor sedan ÄL+6
    Mitt högra bröst är ömt sedan igår
    Har mått illa någon dag med inte regelbundet

Har så mycket respekt för er som kämpar i flera månader!! Ni är så otroligt starka!

Okej jag tog ett test nu imorse (ÄL+11) och tycke enig se en liiiiiiiiiten blå skugga, men samtidigt tror jag nog att det är hjärnan som lurar mig. Ärligt- ser ni något?
  • Nessla
    Fjällfärd skrev 2024-01-23 03:11:18 följande:

Känner mig lite orolig för att min hcg stegring har avtagit (dock ej minskat). Någon som varit med om samma sak? Tycker även mina symtom (spänningar i brösten, ilningar i livmodern) avtagit igår. Är tillbaka väldigt sparsamt och flyktigt idag. Försöker lugna mig med att strecken inte har minskat i styrka i alla fall.

Bilden till vänster är från igår och bilden till höger från för ca 1h sedan. Ser ut som en liten ökning när testet fortfarande är blött men när det torkar så är det ungefär samma styrka på sträcken dag 13-16 DPO. 

Räknar på att jag är BIM +3 idag (16 DPO)

Hej! Stort grattis till plusset/n!!

Nu är jag inte den mest kunniga men jag tycker fortfarande att det ser ut att öka! Det rekommenderas att man provar varannan dag för att kunna se skillnad på stickorna, så du kanske kan prova det? 
  • Nessla

Någon som vill vara supersnäll och kolla på bilderna jag lade upp innan idag?Skäms

Skulle verkligen uppskatta second opinion

• Nessla
    Preet90 skrev 2024-01-23 14:38:41 följande:
    Jag hade i en tampong men nu ca 3h senare så finns det inte en droppe blod. Min mens brukar oftast börja med mycket blod på en gång. Blev hoppfull om nidblödning nu samtidigt som jag tänker att det försent för en nidis? 
    Läste på 117 att många gravida har blödningar i början på graviditeten, även runt BIM! så håller alla tummar för dig!
  • Nessla
    pippi12345 skrev 2024-01-23 13:08:41 följande:

ser inget på det första testet men däremot på den andra bilden. Ser ut som ett brett streck också 

Åh jag hoppas verkligen! Får ta ett nytt test imorgon också!
    fancyr skrev 2024-01-23 12:36:53 följande:
    Jag kan tyvärr inte se något 😔

Man ser mer i verkligheten, men kan vara spökstreck :(
  • Nessla
    Syskonförsök skrev 2024-01-23 18:58:40 följande:

Jag ser men ska erkänna att jag hatar dessa test, de är många som får spök på dem. men bara att testa igen imorgon och se om de är tydligare :) 

Kul att du också ser, då är jag inte galen iallafall, hehe.
    men har också förstått att spökstreck är vanligt med dessa test så får som du säger prova på nytt imorgon och hoppas på det bästa! 

• Nessla
    Natalina1451 skrev 2024-01-23 21:20:25 följande:

Jag hade ultraljud idag och man kunde tydligt se ett litet foster med pickande hjärta ????  mätte 6+3 vilket stämmer bra med ägglossning. så trots störtblödning både torsdag och fredag så finns det något kvar där inne.

Åh så glad jag blir att höra detta! Nu håller vi alla tummar och tår för en fortsatt fin graviditet❤️
Svar på tråden BIM JANUARI 2024