• SaMoE

BIM JANUARI 2024

Hoppar också in här, dock lite sent. Har försökt sen i augusti med första, så har också försökt hålla mig ifrån dessa grupper och allt som har med graviditeter och bebisar att göra, för jag blir bara så otroligt besviken varje månad. 
    Men nu, jag ska ha mens på fredag, tog ett testa tidigt test i söndags som visade inte gravid, men nu har jag varit illamående sen dess, ont i brösten, styva bröstvårtor och molvärk i tjejmagen, så jag kan inte låta bli att återigen hoppas 😭 
    Borde va runt äl+12. 

• SaMoE
    Preet90 skrev 2024-01-23 15:02:42 följande:
    Vi är på typ samma sag i cykeln, när hade du ÄL? 
    Jag har inte testat något, men de borde varit runt den 11e. 
  • SaMoE

@fjällfärd, går inte att citera tyvärr.
    Jag förstår vad du menar, vissa månader har kroppen lurat mig rejält också. Både olika symptom och sen mens, men aldrig såhär illamående. Jag försöker dock mentalt intala mig att det är min nya medicin som gör det. Samtidigt som jag såklart hoppas på att det inte är det. 
    Jag har också annorlunda ont i brösten mot vad jag brukar, som du säger, mer ut mot armhålan och sticker i bröstvårtorna. 
    Jag har även blivit så sjukt gråtmild, gått från att knappt kunna gråta till att gråta över allt.. 

• SaMoE
    Fjällfärd skrev 2024-01-24 12:57:44 följande:
    Åh spännande! Jag håller tummarna att det kanske tagit sig denna gång 🤞🏻 Kroppen är verkligen knäpp ibland ❤️
    Ja, tack 🙏 detsamma ☺️ 
    Ja, fruktansvärt knäpp och man blir ju inte mindre knäpp själv heller varje vecka innan bim 😫
  • SaMoE

Jag fick mens i fredags, men inte orkat uppdatera något och hoppar nog februaritråden.. tappat hoppet så återkommer eventuellt framöver i någon tråd ❤️

Svar på tråden BIM JANUARI 2024