BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Positivt gravtest nu, så chockad. 4 dagar innan bim.
Har redan börjat bryta ihop och tänka negativa tankar om att det är helt omöjligt det här. Jag är på äl+8, bim-6. 10e försöket denna gång och kommer nog inte orka mer efter denna gång
Har redan börjat bryta ihop och tänka negativa tankar om att det är helt omöjligt det här. Jag är på äl+8, bim-6. 10e försöket denna gång och kommer nog inte orka mer efter denna gång
Adaaad: Stort grattis! 😍
Hej,
Jag är 39 och försöker få en sladdis (har en 14 och en 15 åring).
Blev gravid på första försöket efter uttag av spiral i augusti. Det slutade i MA som upptäcktes i v10 (hjärtat hade stannat i v8).
Min mens kom inte igång ordentligt så jag fick tabletter för det. Dag 3 på min mens i december tog jag letrozol för att få ägglossning. Enligt kalendern skulle ägglossning ske 26/12 men testerna visade endast stegring men ingen ÄL (kan ha missat testa då).
Beräknad icke mens var igår 11 och då fick jag en ytterst lite blod när jag torkade mig. Trodde de var mens men har idag inre haft ett enda spår på mens.
Min mens är oregelbunden och jag vet nu inte om gårdagens rosa på toalettpapper var mens eller inte. Gravtest visar negativ
Är det någon som har kloka råd/ tankar till mig ?
Jag ska ta letrozol igen och då på mensdag 3 men var det mens jag fick igår?
Positivt ägglossningstest idag så BIM borde bli 27-28/1?
Ännu en månad av besvikelse. Mensen kom nu på morgonen. 😔