• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • JagheterKarolina
    Juliab skrev 2024-01-13 07:13:38 följande:

Ännu en månad av besvikelse. Mensen kom nu på morgonen. 😔

❤️❤️❤️
  • Hsim

Hoppar in här, har BIM någonstans runt 21/1. Har oregelbundna Cycler.
    Fick ett MA i november, i v.12, men gravidteten hade nog avstannar i v.6-7. Fick skrapas. Fick en mens 1månad efter skrapningen. 

Så nu är första försöket efter skrapniningen. Använder mig av NC, hade positivt ÄL test 7 januari, cyceldag 18, så ÄL sent. Massor Av ÄL symtom ( flyttningar, molvärk). Jag har dock inte fått någon kraftig temperaturhöjning så ÄL är inte bekräftat. Men sovit som en kratta senaste tiden och har ovanligt låg temp innan ägglossning så en viss ökning syns. På graviditeten som slutade i MA steg tempen betydligt mkt mer. Så intalar mig nästan att det inte lär bli något nu heller. 

men håller tummarna till nästa helg och hoppas på det bästa! 

• Flowerpower33

Är på ÄL+9 men negativt graviditetstest. Började känna mig så gravid igår kväll. Fick även ömma bröst och det brukar jag inte ha inför mens. Lite blod när jag borstade tänderna vilket alltid varit ett tidigt gravtecken för mig. 

Men negativt test, vilket känns sådär eftersom symtomen isåfall bodde bero på tillräckligt höga hcg-nivåer att det ger utslag. Var helt säker på ett positivt svar. 

Så irriterande att kroppen visar så mycket symtom, om det nu är fejk. Men håller tummarna det blir positivt imorgon iallafall, kanske helt enkelt hade för utspätt urin (håller på hoppet) 😬

• Flowerpower33
    Flowerpower33 skrev 2024-01-13 08:49:57 följande:

Är på ÄL+9 men negativt graviditetstest. Började känna mig så gravid igår kväll. Fick även ömma bröst och det brukar jag inte ha inför mens. Lite blod när jag borstade tänderna vilket alltid varit ett tidigt gravtecken för mig. 

Men negativt test, vilket känns sådär eftersom symtomen isåfall bodde bero på tillräckligt höga hcg-nivåer att det ger utslag. Var helt säker på ett positivt svar. 

Så irriterande att kroppen visar så mycket symtom, om det nu är fejk. Men håller tummarna det blir positivt imorgon iallafall, kanske helt enkelt hade för utspätt urin (håller på hoppet) 😬

Jag fick en tempdipp idag också, så det är ju lite intressant. Om ägget fäste igår kanske dippen kom idag och det var därför jag kände symtomen komma smygandes igår. Får se om tempen ökar imorgon igen 🤞🏼

• fancyr
    Juliab skrev 2024-01-13 07:13:38 följande:

Ännu en månad av besvikelse. Mensen kom nu på morgonen. 😔

Va tråkigt 😔
  • fancyr
    Flowerpower33 skrev 2024-01-13 08:55:25 följande:

Jag fick en tempdipp idag också, så det är ju lite intressant. Om ägget fäste igår kanske dippen kom idag och det var därför jag kände symtomen komma smygandes igår. Får se om tempen ökar imorgon igen 🤞🏼

Kan ju vara möjligt men det även ut som om appen inte riktigt vet när du ägglossade? 
  • Adaaad

EmmyLo: tack snälla efter allt kämpande🙏 nu ska det bara hålla i sig🙏❤️

• Flowerpower33
    fancyr skrev 2024-01-13 09:18:25 följande:
    Kan ju vara möjligt men det även ut som om appen inte riktigt vet när du ägglossade? 
     Ja det är för jag har missade tempningar precis innan så den kan inte säkert avgöra att det inte var tidigare. Men jag vet att det inte var tidigare, fick äl-värk natten mellan onsdag och torsdag så den är nog ganska rätt utsatt 😊
  • pippi12345
    Flowerpower33 skrev 2024-01-13 09:36:21 följande:
     Ja det är för jag har missade tempningar precis innan så den kan inte säkert avgöra att det inte var tidigare. Men jag vet att det inte var tidigare, fick äl-värk natten mellan onsdag och torsdag så den är nog ganska rätt utsatt 😊
    Vad händer om du ändrar tiden där det är en pil? 
  • Flowerpower33
    pippi12345 skrev 2024-01-13 10:43:52 följande:
    Vad händer om du ändrar tiden där det är en pil? 

I FF ingenting, linjen är fortfarande streckad. Men här i Premom har jag justerat tempen om jag vaknat tidigare och då ser kurvan ut såhär. Brukar ligga på under 36 innan äl och över 36 efter äl, så det är först fredag den går över 😊

Svar på tråden BIM JANUARI 2024