BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Stort grattis Lola92 🥰
Fler som ska ta testa tidigt efter helgen? Jag har bim 21/1 så då bör de gå att ta testa tidigt på måndag om jag räknar rätt 😬 har inga symtom direkt bara förhoppningar!
Fler som ska ta testa tidigt efter helgen? Jag har bim 21/1 så då bör de gå att ta testa tidigt på måndag om jag räknar rätt 😬 har inga symtom direkt bara förhoppningar!
med första barnet vart jag gravid på andra försöket med Äl-test!
Är det någon som har provat något nytt denna cykel? Jag har börjat äta D vitamin och omega 3 samt dricka grapefrukt juice denna cykel. Folsyra började jag äta i november.
Är det någon som har provat något nytt denna cykel? Jag har börjat äta D vitamin och omega 3 samt dricka grapefrukt juice denna cykel. Folsyra började jag äta i november.
Jag har ätit folsyra sen november och sedan slutet av december har jag börjat äta omega 3. inom min fertila period tog jag hög dos av d-vitamin Då jag hört att det kan ge en bättre starkare push än att ta d-vitamin varje dag.
hittills det ends jag märkt är mindre håravfall hahaha vilket såklart är positivt ändå hehe
har bim 22/1 och tänkte börja testa två dagar efter ev tempdipp, alt äl+11 ..
det här säger jag nu men man vet aldrig när det närmar sig 😂
äl+1-3 hade jag symtom såsom förstoppning vilket jag aaaaaldrig är, snarare tvärtom. Detta har dock sedan igår, äl+4 försvunnit. Så jsg tolkar den tröga magen på ägglossningssymtom.
sedan igår har jag inte känt något speciellt. Diffus ilande, brännande sticka i vänstra äggstock/äggledare men inte mer.
Hoppar in här jag med! BIM 16/1
Är så förvirrad då jag upplever symtom men känns så overkligt samtidigt.
Har varje kväll sedan ÄL+2 haft som molande värk nedre delen av magen. Börjat bli illamående på kvällarna och har sån huvudvärk. Känns som att jag inbillar mig saker?
Avvaktar med test tills jag har blivit sen.
Ska tillägga att vi inte aktivt försöker bli gravida, jag studerar så egentligen är det lite dålig tajming men samtidigt är jag sååå sugen. Hade ÄL 1 januari och vi myste till det dagen innan.