BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
DPO = days post ovulation
så då skulle jag räkna att du är 9dpo, vilket alltså är första dagen man kan testa enligt de här tidiga testerna. Men det kräver ju också att man ska ha haft implantering innan det, annars kan man inte få positivt. Så det är inte konstigt att få sitt första tidiga positiva senare än 9dpo.
jag fick senast på 8dpo men väldigt väldigt väldigt svagt Gick inte att få med på bild. Men det var tydligare redan dagen efter, använde RFSU och Tento, tento såg man ingenting på. RFSU var bra 👌🏼
när jag plussade i somras som blev ett sent missfall så såg jag inte på 9dpo men det var där på 10dpo. då använde jag Abblo pharma men jag vet att någon här skrev att dom ger spökstreck.
Hej igen hörni!
Jag fick positivt ÄL-test idag redan, Och bör då ha BIM 30/1 så händer med hör ett litet tag till 😃
Hej får jag hoppa in här? BIM 19/1 och har också haft sockerdricka i magen de senaste dagarna. Igår kom migränen och jag tänkte att nu måste det väl ändå vara något! Tog ett test från apoteket, gick knappt att tyda. 30 min efter så tyckte jag att jag såg något. Kanske inte är giltigt då iofs? Vågar inte säga något till mannen, ska jag orka hålla mig två dagar och testa med morgonurin? Åååh så spännande!
Hej får jag hoppa in här? BIM 19/1 och har också haft sockerdricka i magen de senaste dagarna. Igår kom migränen och jag tänkte att nu måste det väl ändå vara något! Tog ett test från apoteket, gick knappt att tyda. 30 min efter så tyckte jag att jag såg något. Kanske inte är giltigt då iofs? Vågar inte säga något till mannen, ska jag orka hålla mig två dagar och testa med morgonurin? Åååh så spännande!
Är lite sur på mig själv. Har sagt att jag ska vänta med att testa till äl+10 men inatt, alltså natten till äl+9 testade jsg och kunde först se ett svagt streck som sen försvann. enligt min app kanske det är lite för tidigt egentligen så förstår inte varför jag testade? dumt. jag hade hellre varit ovetandes ett tag till.
tempar oxå och idag steg den rekordhögt.. ja ja.