EB90 skrev 2025-01-31 08:22:17 följande:
Hej❤️ Tiden går SÅ långsamt. Har haft en hel del molande och stramningar, men det kan lika gärna vara progesteronet för jag hade samma förra gången när det inte gick. Så man ska säkert inte oroa sig för symptom som kommer och går, kan betyda vad som helst förmodligen men lätt att säga, svårt att känna.. 💔
Vad jobbigt med din chef. Det är så hemskt att hela tiden bli påmind av andra runtomkring som är gravida. Känner inte igen mig själv heller när jag liksom inte kan få fram att jag är glad för deras skull. Känner mig som en så kall person, men finns ingen chans att ens låtsas vara glad.
Orkar nog inte vänta en vecka till till testdag. Kommer nog ta ett testa tidigt-test sön/mån (rd8/9).. beräknad mens från ons så det borde kunna visa.
Håller tummarna för dig att det är ett positivt tecken. Nej så är det ju och rent logiskt vet man, ändå fastnar man nere i träsket av att google och känna efter på allt. Jag hade lite mensvärk igår och blev orolig att den ska komma nu, men förra gången kom den inte förrän jag slutade med progesteronet.
Nej denna process påverkar en så innerligt..
Förstår att du inte orkar vänta. Hoppas det går bra när du än testar ❤️